آرشیو آذر ماه 1400

توليد انواع آپامه ها و سيستم هاي آپامه اي

نحوه انتخاب بهترين هودي و سويشرت براي چاپ سفارشي

حتي اگر طرفدار هواي سردتر نباشيد، يك چيز عالي در مورد اين زمان از سال وجود دارد: فصل هودي! هنگامي كه دما كاهش مي‌يابد،اينجا  خريد تي شرت‌هاي سرپوش دار با تي‌شرت و تانك يكي از بهترين راه‌ها براي گرم ماندن (و شيك‌ماندن!) در طول ماه‌هاي سرد است. مردم هودي‌ها و گرمكن‌هاي خود را دوست دارند، و اگر در تجارت سفارشي‌سازي پوشاك هستيد، بايد اجزاي جدايي‌ناپذير مجموعه‌هاي پاييز و زمستان شما باشند.
ما هودهاي عمده فروشي داريم كه مشتريان شما دوست خواهند داشت!
با اين حال، قبل از شروع، بايد مطمئن شويد كه از هودي هاي عمده فروشي مناسب و سويشرت هاي يقه دار استفاده مي كنيد. با گزينه هاي بي پايان براي انتخاب، تصميم گيري در مورد استفاده از آن مي تواند مشكل باشد. خوشبختانه، ما اينجا هستيم تا كمك كنيم! براي آشنايي با نحوه انتخاب بهترين هودي و سويشرت براي چاپ سفارشي به ادامه مطلب مراجعه كنيد.
سويشرت هودي متفاوت رنگارنگ جدا شده در پس زمينه سفيد
منبع: inchic/Shutterstock.com
سبكهنگام خريد سويشرت، دو گزينه اصلي براي انتخاب داريد: كلاه دار و يقه سر. سويشرت هاي كلاهدار در مدل هاي پيراهن كش و زيپ كامل موجود هستند و تقريباً همه افراد كمي از آنها را در كمد خود دارند. اگر قصد داريد طرحي را به قسمت جلو اضافه كنيد، پولورها بهترين گزينه هستند، اما هر دو سبك براي طرح هايي با طرح هاي پشتي مناسب هستند.
سويشرت‌هاي يقه‌دار در چند سال اخير رشد چشمگيري داشته‌اند. در حالي كه آنها كاملاً به سطح هودي ها نرسيده اند، آنها تبديل به لوازم ضروري كمد لباس شده اند. براي اينكه مشتريان خود را راضي نگه داريد، پيشنهاد مي كنيم ژاكت هاي كلاه دار و يقه يقه اي را ارائه دهيد.
پارچهدرست مانند تي شرت هاي عمده فروشي، سويشرت ها نيز از مواد مختلفي ساخته مي شوند. پوشاك ساخته شده از 100٪ پنبه هميشه يك انتخاب محبوب است زيرا نرم و راحت است. و پلي استر زماني عالي است كه به دنبال عملكرد ضد رطوبت هستيد. با اين حال، وقتي صحبت از سفارشي‌سازي لباس مي‌شود، تركيب‌هاي پنبه/پلي استر عالي هستند.
وقتي از مخلوط پنبه/پلي استفاده مي كنيد، از مزاياي هر دو ماده بهره مند مي شويد. اين هودي‌ها راحتي پنبه‌اي را كه مشتريان دوست دارند، به‌علاوه سطح صافي ايده‌آل براي سفارشي‌سازي ارائه مي‌دهند.
وزنزوجي عاشق كه به دوربين در پس‌زمينه آبي نگاه مي‌كنند. پرتره زن فرفري شاد با ژاكت نارنجي و مردي با پوست تيره با شلوار جين كه روي انزوا لبخند مي زند

عرقيات در وزن هاي مختلف وجود دارد. اگر مي‌خواهيد مشتريان خود را نان تست و گرم نگه داريد، هودي‌هاي سنگين وزن راه خوبي هستند. زماني كه مي‌خواهيد لباس‌هايي بسازيد كه براي آن روزهايي كه كمي سرد هستند اما سرد نيستند، مناسب باشند، پارچه‌هاي سبك تا متوسط ​​انتخاب بهتري هستند.
ارائه سويشرت‌هايي در وزن‌هاي مختلف راهي عالي براي برآورده كردن نيازهاي مشتريان شما است، اما انجام اين كار مي‌تواند گران باشد - به ويژه براي مشاغل جديد يا كوچك. اگر بودجه شما فضايي براي وزنه هاي متعدد ندارد، توصيه مي كنيم از هودي ها و گرمكن هاي متوسط ​​استفاده كنيد.
نام تجاريبرندهاي زيادي وجود دارند كه هودي توليد مي كنند. Gildan، Dodger، Alstyle و Jerzees وجود دارد، فقط به نام چند. وقتي از يك عمده‌فروش قابل اعتماد - مانند گروه آداير - ژاكت‌هاي گرم مي‌خريد، لازم نيست نگران دريافت محصولات پايين‌تر از برندهاي نامعتبر باشيد. مي توانيد مطمئن باشيد كه صرف نظر از برند(هايي) كه انتخاب مي كنيد، پوشاك باكيفيت براي سفارشي سازي و فروش مجدد به مشتريان خود دريافت خواهيد كرد. به همين دليل، هنگامي كه از يك عمده‌فروش قابل اعتماد سفارش مي‌دهيد، انتخاب يك برند در درجه اول به ترجيح شخصي بستگي دارد.
اگر از جاي ديگري خريد مي كنيد، به دنبال برندهاي معتبري باشيد كه پشت محصولات آنها ايستاده اند. از وب‌سايت‌هاي توليدكنندگان مختلف ديدن كنيد تا در مورد تعهد آن‌ها به مسائل مهمي مانند پايداري، سازگاري با محيط زيست و حقوق بشر بياموزيد. با انجام اين كار، مي‌توانيد مارك‌هاي نه چندان خوب را حذف كنيد و لباس‌هايي را انتخاب كنيد كه از شركت‌هاي معتبر تهيه مي‌شوند.
روش سفارشي سازيچاپ صفحه روي پيراهن و منسوجات
برخي از پارچه ها براي روش هاي سفارشي سازي خاص بهتر از بقيه هستند. چاپ روي صفحه همه كاره است و تقريباً روي هر نوع پارچه اي كار مي كند. اما اگر به چاپ سابليميشن فكر مي كنيد، به پوشاك سفيد ساخته شده از 100% پلي استر نياز داريد. 100% پنبه بهترين نتايج را براي چاپ مستقيم روي لباس و انتقال حرارت دارد. درك اينكه چه موادي با روش سفارشي سازي انتخابي شما بهترين كارايي را دارند در انتخاب محصولات مناسب براي كسب و كار شما بسيار مهم است.
نتيجهفروش عمده تي شرت و هودي از گروه آداير
يافتن هودي و سويشرت مناسب براي چاپ سفارشي نياز به دانش و تدبير دارد. علاوه بر انتخاب محصولاتي كه براي كاربرد مورد نظر شما به خوبي كار مي كنند، بايد به سبك ها، مارك ها و پارچه هايي كه مشتريان بالقوه شما دوست دارند نيز توجه داشته باشيد. مدتي را صرف تحقيق در مورد روندهاي فعلي كنيد تا احساس بهتري نسبت به آنچه مصرف كنندگان امروزي به دنبال آن هستند، داشته باشيد.
در گروه آداير، ما عرق‌هاي شيكي داريم كه مشتريان شما دوست خواهند داشت. چه در حال خريد هودي يا ژاكت هاي يقه دار هستيد، امروز مجموعه ما را مرور كنيد تا محصولاتي را بيابيد

ادامه مطلب

سوالات متداول چاپ سيلك

ما ليستي از سوالاتي را كه هميشه از مشتريان دريافت مي كنيم گردآوري كرده ايم.
يك پيراهن با چاپ صفحه بايد چند بارچاپ عكس روي تيشرت  شستشو دوام بياورد؟كه بستگي دارد. اگر پيراهني به سختي پوشيده شود و در نتيجه به سختي شسته شود، عمر آن بسيار بيشتر از پيراهني است كه هفته اي يك بار پوشيده و شسته مي شود. به عنوان يك قاعده كلي، يك پيراهن كه به درستي چاپ و پخته شده باشد، بايد پس از حداقل 50 بار شستشو حالت عالي داشته باشد. براي كمك به افزايش عمر پيراهن چاپ شده خود، آن را از داخل و در آب سرد بشوييد. اگر مي‌خواهيد حتي يك قدم جلوتر برويد، به‌جاي خشك‌كن، تي‌شرت را با خط خشك كنيد. اين به ويژه اگر پلي استر 50/50 يا 100٪ باشد كمك خواهد كرد
آيا براي انجام چاپ فرآيند شبيه سازي شده بايد از جوهر پلاستيزول خاصي استفاده كنم؟چاپ فرآيند شبيه سازي شده يا سيم كارت، استفاده از جوهرهاي غير شفاف معمولي براي شبيه سازي جوهرهاي فرآيند جداسازي است. برخي جوهرها وجود دارند كه به عنوان جوهرهاي "sim Process" بسته بندي مي شوند. اينها به شما در ايجاد رنگ هاي فرآيند شبيه سازي شده كمك مي كنند. در واقع مي‌توانيد آن رنگ‌ها را تنظيم كنيد تا نمايشي حتي نزديك‌تر به نتيجه نهايي كه مي‌خواهيد به دست آوريد، داشته باشيد. رنگ پنتون خود را با هم مخلوط كنيد يا يك پنتون خاص سفارش دهيد تا واقعاً رنگ هاي خود را انتخاب كنيد. هنگام چاپ يك فرآيند شبيه سازي شده بايد از تعداد مش بالاتر استفاده كنيد. اين كمك مي كند كه نيم تنه هاي خود را بهتر نگه داريد. چاپ از طريق تعداد مش هاي بالاتر به معناي مخلوط كردن يك كاهنده نازك تر يا قابل درمان روي اين جوهرها است تا بهتر در شبكه اي كه استفاده مي كنيد جريان پيدا كند.
در چه مرحله اي بايد از دستي خود به پرس خودكار ارتقاء دهم؟چند راه براي تصميم گيري در مورد زمان خريد تيشرت پرس اتوماتيك وجود دارد. اول از همه، اگر مي خواهيد كيفيت زندگي خود را افزايش دهيد، بايد يك خودكار بگيريد. توانايي چاپ با دستگاه چاپ صفحه نمايش خودكار استرس زيادي را از بدن شما كم مي كند. تفاوت شب و روز خواهد بود - ديگر از بازوها، آرنج ها و كمر خسته نمي شود.
براي كساني كه نتيجه را در اولويت قرار مي دهند، به افزايش قابليتي كه يك خودكار به ارمغان مي آورد نگاه كنيد. چاپ سريعتر به اين معني است كه مي توانيد كارهاي بيشتري را بپذيريد. مشاغل بيشتر مستقيماً به افزايش درآمد منجر مي شود. در اينجا يك مقايسه سريع بين يك كارگاه چاپ صفحه نمايش دستي و يك فروشگاه با استفاده از دستگاه چاپ صفحه نمايش خودكار وجود دارد.
 مطبوعات دستي فشار خودكارمشاغل 10 10صفحه نمايش 30 30پيراهن 1000 1000زمان 15 دقيقهتنظيم صفحه 20 ساعت 11.5 ساعت(250 پيراهن در ساعت)در اين مثال، يك خودكار زمان توليد شما را تقريباً به نصف كاهش مي دهد. براي مغازه‌هايي كه سربار بالاتري دارند، پرس خودكار تفاوت بزرگ‌تري ايجاد مي‌كند.
آيا بايد اسكاج خود را فشار دهم يا بكشم؟اين سوال قديمي است كه در مورد تهوع در مورد آن بحث مي شود. پاسخ كوتاه اين است كه كاري را انجام دهيد كه براي شما مفيد است. اگر چاپ هاي شما خوب به نظر مي رسند، اين كار را درست انجام مي دهيد. اگر بكشيد، به دليل كنترل بهتر عضله، احتمال پاس نرم‌تر افزايش مي‌يابد. با اين حال، حركت كشش، بر خلاف حركت فشاري، لاستيك اسكاج را خم مي كند. با وارد كردن فشار به اسكاج، از طول سنج براي جابجايي جوهر پلاستيزول در صفحه نمايش خود استفاده مي كنيد.
مزيت فشار دادن اسكاج فشار كمتري بر بدن شماست. يك اسكاج فشار داده شده، قسمت بالاي جوهر را از شابلون جدا مي كند و جوهر كمتري را وارد مي كند. اگر چاپگرهاي شما صرفاً براي نجات بدن خود از فشار كشيدن، اسكاجي را فشار مي دهند، وقت آن رسيده است كه يك دستگاه خودكار تهيه كنيد.
چند لايه امولسيون بايد اعمال شود؟مقدار امولسيوني كه روي قاب چاپ صفحه خود مي گذاريد، از نظر فني امولسيون روي مش (EOM) ناميده مي شود. افراد مختلف نظرات متفاوتي دارند و به طور كلي همه فكر مي كنند كه بهترين روكش دستي هستند. با اين حال، ماهيت پوشش يك صفحه نمايش با دست به اين معني است كه بين افراد و حتي صفحه به صفحه نمايش زماني كه توسط يك فرد پوشش داده مي شود ناسازگاري وجود دارد. تكنيك هاي رايج پوشش عبارتند از 1+1، 2+1 و 2+2. اين اعداد به تعداد پاس هاي امولسيون در هر طرف صفحه نمايش اشاره دارد. هرچه كت هاي بيشتري روي صفحه نمايش خود قرار دهيد، امولسيون بزرگتر ساخته مي شود. اين يك EOM بالاتر ايجاد مي كند. يك رسوب امولسيوني ضخيم تر، ميزان جوهري كه روي پيراهن شما گذاشته مي شود را افزايش مي دهد.
اميدواريم اين مقاله به شما پاسخ هايي را داده باشد كه به دنبال آن بوديد. اگر يك چاپگر صفحه مبتدي هستيد، ممكن است مقالات ما را بيابيد كه چگونه تي شرت ها را چاپ مي كنند يا چگونه يك تجارت چاپ صفحه را راه اندازي كنيد تا راهنماهاي مفيدي باشند. اگر در هر نقطه اي هنوز با چاپ صفحه مشكل داريد، دريغ نكنيد با ما با شماره 314.382.9300 تماس بگيريد يا فرم تماس ما را پر كنيد. ما كارشناسان ماهر چاپ روي صفحه و فن آوري تجهيزات سيلك را در آماده باش 24/7/365 داريم.

لينك منبع سايت

Mug Print Design Guide

Mags, or so-called glasses, are widely used for personal and organizational purposes, and each person or organization orders its own glass based on those dimensions. There are glasses in different types and sizes, and in this article we want to tell you more about the design of glass printing with you, and we hope that we can make the most of this article.
There are several ways you can design and then print your own glass. The most important tool for designing a glass is Photoshop software and then other software.
We are going to tell you about glass printing design using Photoshop software and the principles that you must follow in Photoshop for glass design.
Mug Print Design Guide
The first step in designing your glass is to choose the type of glass and then determine the size of your design based on the type of glass.
Matin printing collection with more than 35 models of glasses is one of the largest companies in terms of glass printing, so you can easily choose any type of glass you want and then print your design on it.
In general, we will briefly explain the different dimensions of the glasses to you:
White and handle glasses, handle and colored glasses, spoon glasses, heart-shaped glasses, thermal, phosphor, glass, crown All these models of glasses should be designed in dimensions of 20 by 9.6 cm.
Cups should be designed with dimensions of 7 by 17.5 cm.
Drinks should be designed in dimensions of 20 by 9.4.
And you should design heart-shaped glasses in dimensions of 20 by 8.5 cm.
We want to teach you how to design a glass print in Photoshop step by step
Step 1: First you need to open a window in Photoshop based on the type and size of your glass.
Step 2: Set your image resolution to 300.
Step 3: You must set your color code to RGB
Mug Printing Guide1Step 4: If you want to see a picture of yourself when you hold the glass with your right hand, you should place the image to the right of your designer, and also if you want to see an image when you hold the glass with your right hand. You should place the design on the left hand side of the glass.
Mug Printing Guide2Mug Printing Guide3Step 5: Depending on the type of your design, you should adjust the location of the design on the glass so that the audience does not have to constantly rotate the glass to see the image and so-called your design is placed on the two lips of the glass.
For this reason, you should place the design at a distance of 1.5 cm from the end of your design so that the design is exactly on the lip of the glass. This method is more for companies or organizations that intend to put only their logo in the standard size on the glass. Observing this spacing will cause the design to be located exactly on both sides of the glass.
But for people who want to put their memorable and lasting images on the glass, it is better to choose a horizontal design so that it covers the whole glass. This will make your glass more beautiful and you do not need a designer 1.5. Cm on each side.
If you are going to use two vertical photos, you should also place your photo on the glass 1.5 cm away from the end of the photo according to the logo printing method.
Mug Printing-Guide4We hope that the article on glass printing design guide has been useful for you and that you can make the most of this article and put a lasting and beautiful photo on the glass.

Source

طراحي و ساخت مد

از لحاظ تاريخي، تعداد بسيار كمي از طراحان مد به طراحان معروف «نام» تبديل شده‌اند، مانند كوكو شانل يا كالوين كلين، كه مجموعه‌هاي معتبري از مد بالا ايجاد مي‌كنند. اين طراحان در ايجاد روند در مد تأثيرگذار هستند، اما بر خلاف تصور عمومي، براي آموزش از چاپ تيشرت كليك كنيدچاپ روي تيشرت سبك هاي جديدي را ديكته نمي كنند. بلكه سعي مي كنند لباس هايي طراحي كنند كه تقاضاي مصرف كننده را برآورده كند. اكثريت قريب به اتفاق طراحان به‌عنوان بخشي از تيم‌هاي طراحي، به‌عنوان بخشي از تيم‌هاي طراحي، به‌صورت ناشناس براي توليدكنندگان كار مي‌كنند و سبك‌هاي روند را با لباس‌هاي قابل فروش براي مصرف‌كنندگان معمولي تطبيق مي‌دهند. طراحان از طيف گسترده اي از منابع، از جمله لباس هاي فيلم و تلويزيون، استايل هاي خياباني و لباس هاي ورزشي فعال الهام مي گيرند. براي اكثر طراحان، روش‌هاي طراحي سنتي، مانند انجام طرح‌ها بر روي كاغذ و پارچه روي مانكن‌ها، با تكنيك‌هاي طراحي به كمك رايانه تكميل يا جايگزين شده‌اند. اينها به طراحان اجازه مي دهد تا به سرعت تغييراتي را در شبح طرح پيشنهادي، پارچه، تزئينات و ساير عناصر ايجاد كنند و به آنها اين امكان را مي دهند كه تغييرات پيشنهادي را فوراً با همكاران خود به اشتراك بگذارند - چه در اتاق بعدي و چه در قاره اي ديگر.

تنها تعداد اندكي از طراحان و توليدكنندگان، لباس‌هاي نوآورانه و مد روز توليد مي‌كنند. حتي تعداد كمتري (عمدتاً در پاريس) به توليد مد لباس مي‌پردازند. اكثر توليد كنندگان پوشاك با قيمت متوسط يا ارزان توليد مي كنند. برخي از شركت‌ها از امكانات توليدي خود براي برخي يا تمام مراحل توليد استفاده مي‌كنند، اما بيشتر آنها به شركت‌هاي توليدي يا پيمانكاران مجزا براي توليد پوشاك مطابق با مشخصات شركت مد متكي هستند. در زمينه پوشاك زنانه، توليدكنندگان معمولاً چندين خط محصول (مجموعه) در سال توليد مي‌كنند كه در زمان‌هاي از پيش تعيين‌شده سال به خرده‌فروشان تحويل مي‌دهند. برخي از توليدكنندگان "فست مد" كالاهاي جديد را حتي بيشتر توليد مي كنند. كل تيم توسعه محصول در برنامه ريزي يك خط و توسعه طرح ها شركت دارند. مواد (پارچه، آستر، دكمه‌ها و غيره) بايد تهيه و سفارش داده شوند و نمونه‌هايي براي ارائه به خريداران خرده‌فروش ساخته شوند.

يك مرحله مهم در توليد پوشاك، تبديل طرح لباس به يك الگو در اندازه هاي مختلف است. از آنجايي كه نسبت هاي بدن انسان با افزايش يا كاهش وزن تغيير مي كند، الگوها را نمي توان به سادگي از يك الگوي اصلي به طور يكنواخت بالا يا پايين كرد. الگوسازي به طور سنتي يك حرفه بسيار ماهر بود. در اوايل قرن بيست و يكم، علي‌رغم نوآوري‌هايي كه در برنامه‌نويسي كامپيوتري صورت گرفته بود، تنظيم طرح‌ها در اندازه‌هاي بزرگتر براي هر شكل دشوار بود. اندازه هرچه كه باشد، الگو - چه روي كاغذ كشيده شود يا به عنوان مجموعه اي از دستورالعمل هاي كامپيوتري برنامه ريزي شده باشد - نحوه برش پارچه را به قطعاتي كه براي ساختن يك لباس به هم متصل مي شوند، تعيين مي كند. براي همه لباس‌ها به جز گران‌ترين لباس‌ها، برش پارچه توسط چاقوهاي كامپيوتري يا ليزرهاي با شدت بالا انجام مي‌شود كه مي‌توانند چندين لايه پارچه را به طور همزمان برش دهند.

مرحله بعدي توليد شامل مونتاژ لباس است. در اينجا نيز، نوآوري هاي تكنولوژيكي، از جمله توسعه ماشين آلات هدايت شونده با كامپيوتر، منجر به اتوماسيون برخي از مراحل مونتاژ لباس شد. با اين وجود، فرآيند اساسي خياطي همچنان پركار است. اين فشار بي‌وقفه بر توليدكنندگان پوشاك وارد مي‌كند تا به دنبال محيط‌هايي با دستمزد پايين براي مكان كارخانه‌هاي خود باشند، جايي كه مسائل مربوط به ايمني صنعتي و استثمار كارگران اغلب مطرح مي‌شود. صنعت مد در شهر نيويورك تحت سلطه عرق‌فروشي‌هاي واقع در Lower East Side بود تا اينكه آتش‌سوزي كارخانه كمربند پيراهن Triangle در سال 1911 منجر به اتحاديه‌ها و مقررات بيشتر اين صنعت در ايالات متحده شد. در اواخر قرن بيستم، چين به دليل هزينه كم نيروي كار و نيروي كار بسيار منظم، به عنوان بزرگترين توليد كننده لباس در جهان ظاهر شد.

لباس‌هاي مونتاژ شده فرآيندهاي مختلفي را طي مي‌كنند كه در مجموع به عنوان «تمام كردن» شناخته مي‌شوند. اينها شامل افزودن عناصر تزئيني (گلدوزي، مهره دوزي) است. دكمه ها و سوراخ دكمه ها، قلاب ها و چشم ها، گيره ها، زيپ ها و ساير بست ها. سجاف و سرآستين؛ و برچسب هاي نام تجاري و ساير برچسب ها (اغلب از نظر قانوني مورد نياز است) كه محتواي الياف، دستورالعمل هاي لباسشويي و كشور سازنده را مشخص مي كند. سپس لباس هاي تمام شده فشرده شده و براي حمل و نقل بسته بندي مي شوند.

در بسياري از دوره‌هاي پس از جنگ جهاني دوم، تجارت منسوجات و پوشاك به شدت توسط كشورهاي واردكننده كه سهميه‌ها و تعرفه‌ها وضع مي‌كردند، تنظيم مي‌شد. اين اقدامات حمايتي، كه در نظر داشت (در نهايت بدون موفقيت) براي جلوگيري از انتقال توليد نساجي و پوشاك از كشورهاي با دستمزد بالا به كشورهاي كم دستمزد، در آغاز دهه 1980 به تدريج كنار گذاشته شد. آنها با رويكرد تجارت آزاد، تحت حمايت نظارتي سازمان تجارت جهاني و ساير نهادهاي نظارتي بين‌المللي جايگزين شدند، كه مزيت رقابتي كشورهاي كم‌دستمزد را به رسميت مي‌شناخت، اما همچنين مزيتي را كه براي مصرف‌كنندگان در كشورهاي ثروتمند از طريق در دسترس بودن ابزارهاي بسيار بالا براي مصرف‌كنندگان فراهم مي‌كرد. پوشاك مقرون به صرفه ظهور كانتينري‌سازي و حمل و نقل هوايي نسبتاً ارزان نيز اين امكان را فراهم كرد كه توليد به شرايط بازار حتي در فواصل سراسري مرتبط باشد.

Guida alla progettazione della stampa di tazze

Le riviste, o غير مجاز مي باشدiddetti occhiali, sono ampiamente utilizzate per scopi personali e organizzativi e ogni persona o organizzazione ordina il proprio bicchiere in base a tali dimensioni. Ci sono occhiali in diversi tipi e dimensioni.In questo articolo, vogliamo raccontarti di più sui suggerimenti per la progettazione della stampa su vetro e speriamo che tu possa sfruttare al meglio questo articolo.
Ci sono diversi modi in cui puoi progettare e poi stampare il tuo bicchiere. Lo strumento più importante per la progettazione di un bicchiere è il software Photoshop e poi altri software.
Vogliamo spiegare la progettazione della stampa su vetro utilizzando il software Photoshop e i principi che devi seguire in Photoshop per la progettazione del vetro.
Guida alla progettazione della stampa della tazza
Il primo passo nella progettazione del tuo bicchiere è scegliere il tipo di vetro e quindi determinare la dimensione del tuo design in base al tipo di vetro.
La collezione di stampe Matin con più di 35 modelli di occhiali è una delle più grandi aziende in termini di stampa su vetro, quindi puoi facilmente scegliere qualsiasi tipo di vetro che desideri e quindi stampare il tuo disegno su di esso.
In generale, ti spiegheremo brevemente le diverse dimensioni degli occhiali:
Bicchieri bianchi e con manico, bicchieri con manico e colorati, bicchieri a cucchiaio, bicchieri a forma di cuore, termici, fosforo, vetro, corona Tutti questi modelli di bicchieri dovrebbero essere progettati in dimensioni di 20 per 9,6 cm.
Le tazze dovrebbero avere dimensioni di 7 per 17,5 cm.
Le bevande dovrebbero essere progettate in dimensioni di 20 per 9.4.
E dovresti progettare occhiali a forma di cuore con dimensioni di 20 per 8,5 cm.
Vogliamo insegnarti come progettare una stampa su vetro in Photoshop passo dopo passo
Passaggio 1: per prima غير مجاز مي باشدa devi aprire una finestra in Photoshop in base al tipo e alle dimensioni del tuo vetro.
Passaggio 2: imposta la risoluzione dell'immagine su 300.
Passaggio 3: assicurati di impostare il codice colore su RGB

Passaggio 4: se vuoi vedere un'immagine di te stesso quando tieni il bicchiere con la mano destra, dovresti posizionare l'immagine a destra del tuo designer, e anche se vuoi vedere un'immagine quando tieni il bicchiere con la tua mano destra Dovresti posizionare il disegno sul lato sinistro del vetro.
Guida alla stampa di tazze2Guida alla stampa di tazze3Passaggio 5: a seconda del tipo di disegno, è necessario regolare la posizione del disegno sul vetro in modo che il pubblico non debba ruotare غير مجاز مي باشدtantemente il vetro per vedere l'immagine e il غير مجاز مي باشدiddetto disegno sia posizionato sui due labbra del bicchiere.
Per questo motivo, dovresti posizionare il disegno a una distanza di 1,5 cm dalla fine del tuo disegno in modo che il disegno sia esattamente sul bordo del bicchiere. Questo metodo è più adatto alle aziende o alle organizzazioni che intendono apporre sul vetro solo il loro logo nella dimensione standard, osservando questa spaziatura il disegno verrà posizionato esattamente su entrambi i lati del vetro.
Ma per le persone che vogliono mettere le loro immagini memorabili e durature sul vetro, è meglio scegliere un design orizzontale in modo che copra l'intero vetro.Questo renderà il tuo vetro più bello e non avrai bisogno di un designer 1,5 cm su ogni lato.
Se prevedi di utilizzare due foto verticali, dovresti anche posizionare la tua foto a 1,5 cm dalla fine del disegno della foto secondo il metodo di stampa del logo sul vetro.
Guida alla stampa di tazze4Speriamo che l'articolo sulla guida alla progettazione della stampa su vetro ti sia stato utile e che tu possa sfruttare al meglio questo articolo e mettere una foto bella e duratura sul vetro.

http://professionestampa.it/stampare-tazze/

بهترين رشته ها

همانطور كه اشاره كرديم، دانستن اينكه چه مواد پرينت سه بعدي ايمن (و مفيد) براي چاپ ليوان قهوه هستند، بسيار مهم است. در اينجا جزئياتي در مورد آنچه شما نياز داريد وجود دارد تا مطمئن شويد كه مي توانيد بدون نگراني از آن براي هدف مورد نظر خود استفاده كنيد.
PETG: PET و PETG به طور گسترده به عنوان برخي از معدود رشته هاي پرينت سه بعدي ايمن براي مواد غذايي شناخته مي شوند. چاپ اين مواد نسبتاً آسان است، اما به خاطر داشته باشيد كه بسته به سازنده، مي توانند در دماي كمي بيشتر از 100 درجه سانتيگراد نرم شوند، بنابراين ما توصيه نمي كنيم از فنجان هاي چاپ شده در PETG براي آب جوشانده اخير استفاده كنيد.رزين ها: يكي از راه هاي غلبه بر برخي از محدوديت هاي چاپ سه بعدي ليوان قهوه، استفاده از چاپ بر پايه رزين به جاي FDM است. چاپ رزين به شما توانايي بيشتري براي كار با جزئيات با سراميك ها و ساير موادي مي دهد كه هنگام استفاده به عنوان فيلامنت عملكرد خوبي ندارند. اطمينان حاصل كنيد كه از رزين هاي ايمن براي مواد غذايي استفاده كنيد و قبل از استفاده آنها را به درستي خشك كنيد.سراميك: به راحتي مي توان به خاطر داشت كه سراميك يك ماده ايمن و موثر براي ليوان هاي قهوه پرينت سه بعدي شما است زيرا احتمالاً بيشتر فنجان هاي شما قبلاً با آن ساخته شده اند. اين به اين دليل است كه ساختار سراميك آن را قوي، جاذب گرما و غير متخلخل مي كند. فقط چيزي كه براي فنجان (هاي) جو خود نياز داريد. با اين حال، سراميك به سختي به عنوان يك رشته يا رزين به دست مي‌آيد، و چاپگرهاي مجهز به اكسترودرهاي خميري قادر به انجام جزئيات مشابه با چاپ با مواد ديگر نيستند.فلز: اگر به اندازه كافي خوش شانس هستيد كه به يك چاپگر سه بعدي فلزي دسترسي داريد يا پول كافي براي سفارش يك ليوان چاپ شده با فلز، آلومينيوم، قلع و فولاد ضد زنگ داريد، همه مواد ايمن براي غذا هستند كه براي يك ليوان چاپ سه بعدي مناسب هستند. . يك گزينه جايگزين استفاده از تكنيك ريخته گري، با استفاده از بخشي چاپ شده در ماده ديگري مانند موم است. توجه داشته باشيد كه براي از بين بردن شكاف هايي كه ممكن است باكتري ها بخواهند در آن ها پنهان شوند، بايد چاپ را جلا دهيد.اگر به هيچ يك از اين مواد دسترسي نداريد، نگران نباشيد. در بخش بعدي راه هايي براي دور زدن اين موضوع داريم. نكته اصلي اين است كه مطمئن شويد كه مي تواند در برابر دماي بالاتر مقاومت كند، به خصوص اگر از آن براي نوشيدني هاي گرم استفاده مي كنيد.

بهترين راه براي اطمينان از اينكه ليوان قهوه پرينت سه بعدي شما براي نوشيدن بي خطر است و به راحتي تميز مي شود، افزودن يك روكش به شي است. در بيشتر موارد، اين اساساً اضافه كردن يك روكش ايمن براي مواد غذايي به چاپ است، به عنوان مثال اضافه كردن لعاب ايمن براي مواد غذايي به يك ليوان سراميكي است. همچنين مي‌خواهيد سطوح متخلخل را صاف كنيد تا فضاي كمتري براي تكثير باكتري‌ها ايجاد كنيد.
در زير چند گزينه تكميلي وجود دارد كه براي يك ليوان قهوه چاپ سه بعدي به خوبي كار مي كنند.
پرداخت پلي اورتانليوان قهوه چاپ شده سه بعدي خود را در يكي از اين رزين هاي پلي اورتان فرو كنيد و پلاستيك مايع جسم را در يك لايه نازك مي پوشاند كه به يك پوسته محافظ تبديل مي شود. بيشتر پلي يورتان ها شفاف هستند و اجازه مي دهند طرح و رنگ اصلي شما بدرخشد و بيشتر پلي يورتان ها پس از پخت كامل براي غذا بي خطر هستند.
استفاده از پوشش هاي پلي يورتان راهي عالي براي ايمن ساختن ليوان هاي پرينت سه بعدي براي مواد غذايي است، حتي اگر ماده اصلي خودش نباشد. با توجه به بحث شديد در مورد اينكه آيا هر شيء چاپ شده سه بعدي براي غذا ايمن است يا خير، صرف نظر از مواد، هميشه خوب است كه بيشتر مراقب باشيد، به همين دليل توصيه مي كنيم از يك پوشش اضافي استفاده كنيد.
اطمينان حاصل كنيد كه پلي اورتان انتخابي شما ويسكوزيته پاييني دارد (به جاي ضخيم، نازك و روان) بنابراين تمام ترك‌ها و جزئيات طراحي شما را پوشش مي‌دهد. همچنين، هميشه برچسب سازنده را براي هر گونه هشداري كه ممكن است نشان دهد براي غذا ايمن نيست، بخوانيد.

https://tamasha.com/list/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86

قاليچه تي شرت بازيافتي

آيا عاشق تي شرت هاي قديمي خود هستيد يا از آنها متنفريد؟ قبل از اينكه به ساخت فرش بازيافتي تي شرت فكر كنيد ابتدا به اين اطلاع بيشتر سوال پاسخ دهيد، زيرا اگر آنها را دوست داريد، يك راه براي انجام آن وجود دارد و اگر از آنها متنفريد، راه ديگري وجود دارد.
اگر عاشق تي شرت هاي خود هستيد، بايد آنها را دست نخورده نگه داريد. براي ساخت اين نوع فرش به موارد زير نياز داريد:
تي شرتپين هاسوزننخپروژه را با چيدن تي شرت هاي خود روي زمين در هر طرحي كه مي خواهيد شروع كنيد. با چند پيراهن شروع كنيد و "الگو" را بسازيد تا اندازه و طرحي كه دوست داريد داشته باشيد. هنگامي كه روي يك طرح تصميم گرفتيد، تمام پيراهن ها را به هم سنجاق كنيد تا تا زماني كه شروع به دوخت كنيد، در جاي خود ثابت شوند. سپس شروع به دوخت هر كدام از پيراهن ها كنيد. سپس بايد به عقب برگرديد و همه سوراخ هاي بازو و گردن را ببنديد تا مطمئن شويد كه هيچ كس روي آنها نمي خورد.
اين نوع فرش مي تواند بسيار شلوغ باشد، بنابراين بهتر است در يك اتاق ساده از آن استفاده كنيد. در غير اين صورت، ممكن است به نظر برسد كه تمام لباس هاي خود را روي زمين گذاشته ايد. همچنين ممكن است بخواهيد يك پشتي روي آن قرار دهيد تا مطمئن شويد شكل خود را حفظ مي كند.
اگر واقعا از تي شرت هاي قديمي خود متنفر هستيد، نمي خواهيد طرح هاي آن را همه جا به رخ بكشيد. در عوض، مي‌توانيد آن‌ها را از بين ببريد و سپس در يك فرش تي‌شرت قلاب‌بافي زيبا، دوباره از آن‌ها استفاده كنيد.
براي ساخت اين نوع فرش به موارد زير نياز داريد:
تي شرتقيچييك قلاب قلاب بافياين روند بيشتر از همان ايده اي كه در صفحه قبلي درباره ساخت پارچه هاي تي شرت توضيح داده شده است، پيروي مي كند. شما بايد پيراهن ها را به صورت نوار برش دهيد و آنها را مانند هر نخ يا پارچه اي با هم قلاب بافي كنيد. اگر قصد داريد يك زيرانداز ساده بسازيد، مي توانيد با حدود سه پيراهن بزرگ [منبع: Craft Stylish] كنار بياييد. با اين حال، يك فرش منطقه مي تواند 20 پيراهن يا بيشتر داشته باشد، بنابراين شروع به جمع آوري كنيد [منبع: Crazy Mom Quilts].
اگر به دنبال چيزي هستيد كه با بالش و فرش تي شرت جديد خود مطابقت داشته باشد، ممكن است بخواهيد يك لحاف تي شرت بازيافتي را در نظر بگيريد. به خواندن ادامه دهيد تا دريابيد كه چگونه يكي را بسازيد.
الگوها، الگوها در همه جابله، شما در واقع مي توانيد الگوهايي را به طور خاص براي قاليچه هاي تي شرت بازيافتي خريداري كنيد. اگرچه مي توانيد به سادگي يك الگوي تصادفي قلاب بافي كنيد، ديگران آنقدر خلاق شده اند كه تك شاخ و رنگين كمان را در طرح هاي خود نشان مي دهند.
لحاف تي شرت بازيافتييكي از بهترين راه‌ها براي نشان دادن بسياري از تي‌شرت‌هاي قديمي، تبديل آن‌ها به يك تي‌شرت فوق‌العاده نرم است. بسياري از مردم حتي با استفاده از تمام پيراهن‌هاي قديمي تعطيلات، لباس مجلسي يا پيراهن‌هاي ورزشي كودكان، لحاف‌هاي «تم» درست مي‌كنند.
براي ساختن يك تيشرت بازيافتي به موارد زير نياز داريد:
تي شرترابطپشتيبان گيريپارچه براي ارسي و حاشيه (اختياري)ضربه زدن (اختياري)ابتدا در مورد چيدمان تي شرت خود تصميم بگيريد. آنها را بچينيد و با هم مشاهده كنيد. هنگام ايجاد چيدمان، رنگ ها و طرح ها را در نظر بگيريد. رابط را طبق دستورالعمل سازنده به تي شرت هاي خود فيوز كنيد. تمام تي شرت هاي خود را به بلوك هاي يك اندازه ببريد. ايده خوبي است كه از يك تكه مقوا براي ايجاد يك الگو استفاده كنيد تا مجبور نباشيد هر بار اندازه گيري كنيد. اگر از ارسي استفاده مي كنيد، مطمئن شويد كه مقداري اتاق اضافي بگذاريد تا طرح هاي تي شرت را پوشش ندهد.
مي توانيد دوخت را از يك گوشه شروع كنيد و سپس در رديف يا ستون در امتداد لحاف خود برويد. پس از اتمام كار، ممكن است بخواهيد لايه اي را با ضربه زدن و سپس پشتي بپوشانيد. اگر از پشته سنگين‌تري مانند فلانل استفاده مي‌كنيد، مي‌توانيد از ضربه زدن صرفنظر كنيد.
اكنون شما يك دسته پروژه عالي داريد كه به شما كمك مي كند برخي از لباس هاي قديمي را بازيافت كرده و مقداري فضاي كشو را آزاد كنيد. پيراهن هاي مورد علاقه خود را برداريد و شروع به دوختن كنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر به لينك هاي موجود در صفحه زير مراجعه كنيد.
امكانات بي پاياننيازي نيست كه يك لحاف تي شرت مانند يك لحاف معمولي به شكل مربع درست كنيد. مي توانيد آن را مانند يك كولاژ به هم بدوزيد، از جمله تكه هاي خاص، روبان يا ساير دستاوردها و موادي كه به موضوع لحاف شما مربوط مي شود - يا حتي فقط نمادهاي جالب از آستين ها. آن تكه‌ها و جليقه‌هاي پيشاهنگي قديمي، افزودني عالي براي هر لحافي با تم دوران كودكي است.

سايت منبع

نحوه شروع بازاريابي وابسته براي مبتديان

اگر نام بازاريابي آنلاين را شنيده ايد، احتمالاً در مورد بازاريابي وابسته نيز شنيده ايد. يكي از شناخته شده ترين و پرسودترين مدل هاي تبليغاتي در اينترنت است. كسب و كارها ميلياردها دلار را صرف بازاريابان وابسته مي كنند كه چاپ عكس روي تيشرت محصولات آنها را تبليغ مي كنند. اگر به شما بگوييم كه شما نيز مي توانيد يك تجارت بازاريابي وابسته راه اندازي كنيد و درآمد خوبي كسب كنيد، چه؟ در اينجا همه چيزهايي است كه بايد در مورد چگونگي راه اندازي يك تجارت بازاريابي وابسته و تبديل شدن به يك بازارياب وابسته موفق بدانيد.
بازاريابي وابستهبازاريابي وابسته چيست؟بازاريابي وابسته نوعي تبليغات است كه در آن بازاريابان وابسته، محصولات يا خدمات يك شركت را در ازاي دريافت كميسيون تبليغ مي كنند. پورسانت بخشي از قيمت فروش است كه معمولاً از 5٪ تا 10٪ متغير است. موفق ترين شركت هاي وابسته ممكن است تا 50 درصد كميسيون دريافت كنند. اين يك سيستم پرداخت به ازاي عملكرد است و هم شركت و هم بازارياب وابسته از آن سود مي برند.
چرا كسي بايد بازاريابي وابسته انجام دهد؟خطر كم است.شروع يك تجارت معمولاً مستلزم سرمايه گذاري مالي قابل توجهي است، چه در محصولات، كاركنان، تجهيزات يا چيزهاي ديگر. اين مورد در مورد بازاريابي وابسته نيست، زيرا تنها چيزي كه نياز داريد دسترسي به اينترنت و يك وب سايت است. شركت هاي وابسته بخش بازاريابي ديجيتال ساخت و فروش يك محصول يا خدمات را انجام مي دهند.
شما مي توانيد از همكاري با چندين شركت درآمد كسب كنيد.فروشندگان معمولي معمولاً از طريق فروش محصولات فقط از يك شركت درآمد كسب مي كنند. شركت هاي وابسته محصولات مختلف شركت ها را تبليغ مي كنند و از هر يك كميسيون دريافت مي كنند. در حالي كه يكي از محصولات آنها در پس زمينه براي آنها درآمد كسب مي كند، آنها مي توانند روي ارائه محصولات اضافي و بهبود استراتژي وابسته خود تمركز كنند.
بازاريابي وابسته چگونه كار مي كند؟يك شركت فروش محصولات يا خدمات به هر بازارياب وابسته يك پيوند منحصر به فرد (پيوند وابسته) مي دهد تا آنها بتوانند رديابي كنند كه چه كسي مسئول فروش است. بازاريابان وابسته معمولاً صاحبان وب سايت، وبلاگ نويسان، وبلاگ نويسان و تأثيرگذاران رسانه هاي اجتماعي هستند. آنها پيوندهاي وابسته را در وب سايت ها، وبلاگ ها، وبلاگ ها و پست هاي رسانه هاي اجتماعي خود به اشتراك مي گذارند، و هر خريدي كه از طريق اين پيوندها انجام شود براي آنها پورسانت دريافت مي كند.
يك پيوند وابسته معمولي به شكل زير است:

هنگامي كه يك خريدار بالقوه روي پيوند وابسته كليك مي كند، دستگاه او فايل كوچكي را كه به عنوان كوكي شناخته مي شود ذخيره مي كند. اين كوكي به تاجر كمك مي كند تا فروش را به بازارياب وابسته صحيح نسبت دهد و شخص مناسب كميسيون را دريافت كند.
يك بازارياب وابسته چقدر مي تواند درآمد داشته باشد؟هيچ پاسخ ساده اي براي اين سوال وجود ندارد. بازاريابي وابسته مي تواند سودآور باشد، اما تخمين ميزان درآمد شما دشوار است. درآمد شما مي تواند از چند صد پوند تا هزاران پوند متغير باشد. درآمدها متفاوت است و به موارد زير بستگي دارد:
آنچه در بازار عرضه مي شودنفوذ بازاريابدسترسي بازاريابزمان صرف شده براي تبليغ محصولاتبا اين حال، يكي از بهترين چيزها در مورد بازاريابي وابسته اين است كه پيوندهاي وابسته شما مي توانند درآمد غيرفعالي براي شما ايجاد كنند.
چگونه مي توانيد يك بازارياب وابسته شويد؟اگر تصميم داريد وارد بازاريابي وابسته شويد، راه طولاني در پيش روي شماست. در اينجا چيزي است كه شما بايد انجام دهيد.
يك پلت فرم را انتخاب كنيدشما مي توانيد بازاريابي وابسته را در پلتفرم هاي مختلف انجام دهيد، اما مطالعات نشان داده است كه وبلاگ ها و كانال هاي يوتيوب موثرترين آنها براي افزايش مخاطب و افزايش فروش وابسته هستند. البته اگر مطالب ارزشمندي را ارسال كنيد كه جلب توجه كند. به همين دليل است كه مراحل بعدي واقعاً مهم هستند.
كانال هاي بازاريابي رسانه هاي اجتماعييك طاقچه را انتخاب كنيديك طاقچه براي پلتفرم وابسته خود انتخاب كنيد. بهتر است چيزي را انتخاب كنيد كه در مورد آن اطلاعات زيادي داريد. شايد شما قبلاً در چيزي متخصص هستيد. اين باعث مي شود كه براي مخاطبان هدف خود منبعي واقعي و قابل اعتماد به نظر برسيد.
محتواي جذاب ايجاد كنيدمحتواي باكيفيتي بسازيد كه براي مخاطب خاصي جذاب باشد و مخاطبان خود را افزايش دهيد. به عنوان مثال، اگر از علاقه مندان به گربه ها هستيد و يك گربه بامزه در خانه داريد، مي توانيد يك وبلاگ در مورد گربه ها راه اندازي كنيد و به دنبال كنندگان خود در مورد مراقبت از بچه گربه ها توصيه كنيد. البته مي توانيد از بيش از يك كانال بازاريابي استفاده كنيد. مردم حيوانات بامزه را دوست دارند، بنابراين مي توانيد يك كانال يوتيوب براي گربه گربه خود نيز ايجاد كنيد.
تحقيقات محصولات وابستهمحصولاتي را در جايگاه خود پيدا كنيد كه ممكن است مخاطبان شما به آنها علاقه مند باشند. اين شانس شما را براي فروش چيزي به آنها و دريافت كميسيون افزايش مي دهد. هميشه از خود بپرسيد كه آيا خوانندگان شما از محصولات وابسته شما سود مي برند يا خير. براي مثال، اگر در حال نوشتن وبلاگي در مورد گربه ها هستيد، تبليغ ماشين هاي چمن زني ممكن است بهترين ايده نباشد. مخاطب هدف شما احتمالاً چندان به آنها اهميت نمي دهد. قبل از اينكه محصول يا خدماتي را به ديگران توصيه كنيد، آن را امتحان كنيد. شما مي خواهيد با مخاطبان خود صادق باشيد و بتوانيد در صورت پرسيدن هر گونه سوال، اطلاعاتي را ارائه دهيد.
برنامه هاي وابسته را تحقيق كنيد و به يكي بپيونديدبرنامه هاي وابسته كه به عنوان شبكه هاي وابسته نيز شناخته مي شوند، پلتفرم هايي هستند كه شركت ها و شركت هاي وابسته را به هم متصل مي كنند. آنها مكانيسم هايي براي شركت ها براي پرداخت به شركت هاي وابسته براي ارجاع مشتريان هستند. وابسته

چند نفر يك تبليغ را مي بينندچند نفر خريد مي كنندتعداد دفعاتي كه يك پيوند وابسته روي آن كليك مي شوددرآمد يك شركت وابستهاينها برخي از برنامه هاي وابسته هستند كه مي توانيد در نظر بگيريد:
همكاران آمازونوابسته كليك بانكشبكه شريك eBayوابسته Shopifyوابسته به CJشبكه وابسته راكوتنآينده وابستهآوانت لينكFlexOffersلينك كانكتورRevenueWireShareASaleمعمولاً يك راهنماي خوش‌آمدگويي در وب‌سايت برنامه‌هاي وابسته وجود دارد، و برخي از اين برنامه‌هاي وابسته حتي يك مدير وابسته را به شما اختصاص مي‌دهند تا به شما در شروع كار كمك كند. براي يافتن برنامه هاي وابسته بيشتر، از موتور جستجويي مانند گوگل يا بينگ استفاده كنيد. تعجب خواهيد كرد كه ببينيد چند نفر آنجا هستند!
همچنين مي‌توانيد با شركتي تماس بگيريد كه داراي يك محصول عالي است كه با آن برخورد مي‌كنيد و ببينيد آيا آنها يك برنامه بازاريابي وابسته ارائه مي‌دهند يا خير. اگر اين كار را نكنند، ممكن است مايل باشند ترتيبي بدهند، مانند ارائه يك كد تبليغاتي ويژه براي به اشتراك گذاشتن با دنبال كنندگان شما.
پيوندهاي وابسته را به محتواي خود اضافه كنيدبعد از اينكه يك برنامه بازاريابي وابسته را انتخاب كرديد و چند شركت شريك را پيدا كرديد، پيوندهاي وابسته را در محتواي خود بگنجانيد، خواه بررسي محصول در يوتيوب، پست هاي وبلاگ، پست هاي اينستاگرام، ايميل ها و غيره باشد. از پيوندهاي وابسته در هر قسمت از محتوا استفاده نكنيد. شما ايجاد مي كنيد بهتر است محتواي آموزشي يا آموزنده خود را با محتواي وابسته تركيب كنيد تا خيلي پرفروش به نظر نرسيد.
سايت خود را بهينه كنيدهنگامي كه سايت يا كانال شما راه اندازي شد، آن را براي موتورهاي جستجو بهينه كنيد تا شانس رتبه خود را افزايش دهيد. اين به جذب كاربران به پلتفرم شما كمك مي كند. بهينه سازي موتور جستجو ممكن است مدتي طول بكشد تا مشخص شود، اما مي توانيد يك متخصص را براي كمك به شما استخدام كنيد.
بهينه سازي موتور جستجونتيجه گيريصنعت بازاريابي وابسته يك صنعت پر رونق است و فرصتي خارق‌العاده براي افرادي كه مهارت‌هاي بازاريابي قوي دارند براي كسب درآمد به عنوان شركت‌هاي وابسته فراهم مي‌كند. يك شركت وابسته يك برنامه وابسته را پيدا مي كند، با شركتي كه متناسب با جايگاه او است وارد يك رابطه وابسته مي شود و محصولات يا خدمات آن را براي ايجاد ترافيك يا سرنخ براي شركت تبليغ مي كند. اين شركت فقط براي ترافيك تبديل شده به فروش به شركت وابسته پرداخت مي كند. ايجاد محتوايي كه براي مخاطبان شما جالب باشد براي موفقيت تجارت بازاريابي وابسته شما بسيار مهم است. محتواي عالي باعث ايجاد اعتماد مي شود و فقط بازارياب هاي معتبر از مزاياي بازاريابي وابسته بهره مند مي شوند.

لينك منبع مطلب

نام تجاري خود را رشد دهيد

وقتي در راهروهاي يك فروشگاه مواد غذايي قدم مي زنيد، مارك هايي را كه مي شناسيد شناسايي مي كنيد و به آنها اينجا كليك كن دسترسي پيدا مي كنيد. آنها داراي برچسب ها، نام ها، رنگ ها و طرح هاي قابل تشخيص هستند.برند خود را رشد دهيد

وقتي در راهروهاي يك فروشگاه مواد غذايي قدم مي زنيد، مارك هايي را كه مي شناسيد شناسايي كرده و به آنها دسترسي پيدا مي كنيد. آنها داراي برچسب ها، نام ها، رنگ ها و طرح هاي قابل تشخيص هستند. آن آشنايي كه شما را به سمت خود مي كشاند، شناخت برند است. محرك بزرگ خرده فروشي هم در فروشگاه ها و هم به صورت آنلاين.
آگاهي از برند در طول زمان توسعه مي يابد زيرا مصرف كننده محصولات را بر اساس دانش قبلي از كالا و رابطه خود با هويت آن برند انتخاب مي كند.
فرآيندرشد يك برند پايدار فرآيندي است كه بايد به طور مداوم توسعه يابد. برندهاي بزرگ يك شبه رشد نمي كنند، زمان مي برند.


همانطور كه نام تجاري خود را رشد مي دهيد، راه هاي خاصي را انتخاب كنيد كه مي خواهيد آن ها را تبليغ كنيد و به طور منظم در آنها نگه داريد. در اينجا چند نكته وجود دارد كه به شما كمك مي كند سازماندهي شده و مشتريان خود را راضي نگه داريد:
يك برنامه رسانه اجتماعي داشته باشيد: هر روز در زمان مشخصي براي هر پلتفرم پست ارسال كنيد. اين ثبات باعث افزايش مخاطبان شما مي شود.از سئو و هشتگ استفاده كنيد: مانند مشتريان خود فكر كنيد. از اصطلاحات و عباراتي كه ممكن است براي جستجوي برند شما استفاده كنند استفاده كنيد.ارسال پيام‌هاي ايميل منظم: يك ايميل ارسالي هفتگي يا دوهفته‌اي ايجاد كنيد تا مشتريان خود را بدون فشار آوردن به صندوق ورودي‌شان به‌روز نگه داريد.به طور منظم محتوا را ارائه دهيد: از ارسال يكباره محتواي خود با انتشار آن در بخش‌هايي در يك برنامه منظم اجتناب كنيد.زمان‌بندي انتشار كالا: سازماندهي انتشار ماهانه، فصلي يا شش‌ساله به مشتريان شما چيزي مي‌دهد كه در طول سال منتظر آن باشند.بيرون برويد و چيزهاي جديد را امتحان كنيد: در رويدادهاي جديد شركت كنيد، راه هاي ارتباطي جديدي را راه اندازي كنيد و در اشكال جديد ارتباط مشاركت كنيد.از همه جهات به برند خود نگاه كنيد. مراقبت از مشتريان جديد به همان اندازه مهم است كه به مشتريان موجود رسيدگي كنيد. رشد برند شما يك فرآيند مداوم براي ايجاد آگاهي از برند در ميان مشتريان و همتايان آنها است.
ثبات برند

ما در مورد ايجاد ظاهري براي برند خود صحبت كرده‌ايم، اما چگونه آن ظاهر را به طور مداوم ارائه مي‌دهيد؟ انتشار محصولات، محتوا و اطلاعاتي كه همگي شبيه به هم هستند، اطمينان حاصل مي‌كند كه مشتريان برمي‌گردند. برندهايي مانند آديداس و نايك اين كار را واقعاً خوب انجام مي دهند، آنها يك لوگوي سختگيرانه دارند و برند خود را به طور مشابه در همه كانال ها ارائه مي دهند. در اينجا چند نكته وجود دارد كه چگونه به برند شما كمك مي كند تا ثابت بماند:
يك راهنماي برند ايجاد كنيد. اين نشان‌واره، فونت، رنگ‌ها، زبان و موارد ديگر را در خود جاي مي‌دهد تا اطمينان حاصل شود كه نه تنها با طراحي، بلكه با ارتباطات خود سازگار مي‌مانيد.محتوايي ايجاد كنيد كه از راهنماي برند شما پيروي كند. يك فيلتر يا طرح طراحي خاص را انتخاب كنيد و به طور مداوم از آن انتخاب ها استفاده كنيد.از تگ بافته شده استفاده كنيد. اقلام شخصي سازي شده مانند تگ ها راهي عالي براي ايجاد حس واقعي در مجموعه اي از پيراهن هاي مختلف با برند شما هستند.دستورالعمل‌هاي لوگوي خود را روشن كنيد و اغلب از لوگوي خود استفاده كنيد.به برندسازي در فرهنگ داخلي خود توجه كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه كاركنان شما نيز با «استانداردهاي برند» زندگي مي كنند!

در اينجا چند نكته در مورد چگونگي رشد برند شما وجود دارد:مشتريان قديمي خود را دنبال كنيد: ايجاد كسب و كار تكراري براي رشد برند شما و ايجاد پيروان وفادار ضروري است.در مورد روندها به روز باشيد: همگام شدن با سبك هاي جديد و روند رسانه هاي اجتماعي نتيجه خواهد داد. حتي ممكن است روند درست را بگيريد و ويروسي شويد!دانش خود را گسترش دهيد: از منابع رايگان آنلاين براي يادگيري نحوه رشد برند خود استفاده كنيد. از پادكست ها گرفته تا ويديوهاي يوتيوب و حتي وبلاگ ها، منابع مفيد زيادي به صورت آنلاين براي ادامه آموزش كسب و كار شما وجود دارد.حامي يك رويداد: با ميزباني يك رويداد آنلاين يا محلي، سر و صدايي در اطراف برند خود ايجاد كنيد.منابع مفيدي براي مشتريان خود ايجاد كنيد. مردم نه تنها به دنبال محصولات مفيد بلكه به دنبال اطلاعات مفيد هستند.از برخي از تكنيك هاي ذكر شده در بالا براي بهبود آگاهي از برند شركت خود استفاده كنيد. به مشتريان خود تجربه اي عالي بدهيد و با گسترش و تكامل برند خود در طول زمان اعتماد آنها را ايجاد كنيد.

https://www.instagram.com/chap.market/

2 راه براي "اسكرين شات به چاپگر" در ويندوز 10

در زماني كه DOS (سيستم عامل ديسك) سيستم عامل اصلي رايانه ها بود، در گذشته از كليد صفحه كليد Print Screen براي اينجا عكسبرداري از صفحه و چاپ مستقيم آن بر روي چاپگر پيش فرض استفاده مي شد. امروزه ويندوز 10 ديگر اين كار را نمي كند. در عوض، با فشار دادن كليد Print Screen يك اسكرين شات مي گيرد و آن را در كليپ بورد سيستم قرار مي دهد. مطمئناً، مي‌توانيد آن را از كليپ بورد در هر برنامه ويرايش تصويري بچسبانيد و از آنجا چاپ كنيد. اگر نخواهيد تمام اين مراحل را برداريد چه؟ اگر بخواهيد صفحه را مستقيماً روي يك چاپگر چاپ كنيد چه؟ به عبارت ديگر، چگونه مي توانيد صفحه نمايش خود را به طور خودكار به چاپگر بفرستيد؟ در اينجا دو روش براي انجام اين كار در ويندوز 10 وجود دارد:

1. با استفاده از ابزار PrintScreenToPrinter، صفحه را چاپ كنيد و مستقيماً تصوير را به چاپگر ارسال كنيد.يكي از راه‌هايي كه مي‌توانيد صفحه‌هاي چاپي خود را مستقيماً به چاپگر پيش‌فرض در ويندوز 10 برسانيد، استفاده از ابزاري است كه ما براي شما ساخته‌ايم، به نام PrintScreenToPrinter. PrintScreenToPrinter را با استفاده از اين لينك دانلود كنيد. آن را در جايي در رايانه شخصي ويندوز 10 خود ذخيره كنيد و سپس روي آن دوبار كليك كنيد يا دوبار ضربه بزنيد.

ابزار PrintScreenToPrinter از Digital Citizenابزار PrintScreenToPrinter از Digital Citizenوقتي براي اولين بار PrintScreenToPrinter را باز مي كنيد، فيلتر SmartScreen به شما هشدار مي دهد كه يك برنامه ناشناخته است. اين اتفاق مي افتد زيرا فقط خوانندگان ما آن را دانلود و استفاده مي كنند. ابزار كوچك ما ايمن است و هيچ آسيبي به رايانه شما وارد نمي كند. اين ابزار مبتني بر يك اسكريپت PowerShell است كه به عنوان يك فايل اجرايي ذخيره شده است. براي اينكه بتوانيد از ابزار PrintScreenToPrinter ما استفاده كنيد، روي "اطلاعات بيشتر" كليك يا ضربه بزنيد و سپس "Run anyway" را انتخاب كنيد.

انتخاب براي اجرا به هر حالانتخاب براي اجرا به هر حالهر بار كه PrintScreenToPrinter را باز مي‌كنيد، پيامي دريافت مي‌كنيد كه نحوه كاركرد آن را به شما يادآوري مي‌كند: "كليد PRINT SCREEN را فشار دهيد تا از صفحه عكس بگيريد و مستقيماً به چاپگر ارسال كنيد. براي توقف، كليد PAUSE / BREAK را فشار دهيد."

روي OK كليك كنيد يا ضربه بزنيد.

كليد PRINT SCREEN را فشار دهيد تا از صفحه عكس بگيريد و آن را به چاپگر ارسال كنيدكليد PRINT SCREEN را فشار دهيد تا از صفحه عكس بگيريد و آن را به چاپگر ارسال كنيدهر بار كه مي‌خواهيد از صفحه‌نمايش عكس بگيريد و آن را مستقيماً به چاپگر خود ارسال كنيد، كليد Print Screen (PrtSc) را روي صفحه‌كليد خود فشار دهيد.

كليد Print Screen (PrtSc) روي صفحه كليدكليد Print Screen (PrtSc) روي صفحه كليدهمانطور كه در زير نشان داده شده است، در يك لحظه، ويندوز 10 بايد صفحه را بگيرد و كادر گفتگوي "Print Pictures" را به شما نشان دهد. نحوه چاپ اسكرين شات را انتخاب كنيد و روي Print كليك يا ضربه بزنيد.

اسكرين شات بگيريد و فوراً چاپ كنيداسكرين شات بگيريد و فوراً چاپ كنيدهنگامي كه ديگر نمي خواهيد صفحات چاپي شما به طور خودكار به چاپگر شما ارسال شود، كليد Pause/Break را روي صفحه كليد خود فشار دهيد.

كليد Pause / Break روي صفحه كليدكليد Pause / Break روي صفحه كليدبه محض انجام اين كار، ابزار PrintScreenToPrinter متوقف مي‌شود و به شما اطلاع مي‌دهد كه «ارسال اسكرين‌شات مستقيم به چاپگر را متوقف كرده است».

ارسال اسكرين شات مستقيم به چاپگر متوقف شدارسال اسكرين شات مستقيم به چاپگر متوقف شدتوجه: وقتي از PrintScreenToPrinter استفاده مي كنيد، در RAM رايانه شما قرار مي گيرد، جايي كه بايد فقط مقدار كمي از حافظه را اشغال كند. اگر مي‌خواهيد هميشه اجرا شود، مي‌توانيد به‌طور خودكار آن را در هنگام راه‌اندازي ويندوز 10 با استفاده از: 4 راه براي فعال كردن يك برنامه براي اجرا در هنگام راه‌اندازي ويندوز 10 بارگيري كنيد.

PrintScreenToPrinter به مقدار كمي از منابع سيستم نياز داردPrintScreenToPrinter به مقدار كمي از منابع سيستم نياز داردP.S. اگر با ابزار PrintScreenToPrinter ما با مشكلي مواجه شديد، از طريق بخش نظرات در انتهاي اين مقاله به ما اطلاع دهيد.
دانلود: PrintScreenToPrinter

2. يك برنامه اسكرين شات شخص ثالث را نصب كنيد و آن را براي چاپ خودكار اسكرين شات ها پيكربندي كنيدراه ديگر براي ارسال مستقيم اسكرين شات به چاپگرتان اين است كه از يك برنامه تخصصي اسكرين شات گرفتن استفاده كنيد و آن را پيكربندي كنيد تا بلافاصله پس از گرفتن اسكرين شات، آنها را چاپ كند. بسياري از اين برنامه ها در اينترنت موجود است، بنابراين ما نمي توانيم همه آنها را با جزئيات پوشش دهيم. با اين حال، صرف نظر از برنامه اي كه براي استفاده انتخاب مي كنيد، مراحل مربوطه بايد مشابه باشند.
براي اين آموزش، ما استفاده از Screenpresso را انتخاب كرديم. اين يك برنامه رايگان است كه براي گرفتن اسكرين شات و ضبط صفحه طراحي شده است. مي توانيد آن را از اينجا دريافت كنيد: Screenpresso. پس از دانلود و نصب، پنجره اصلي آن را با كليك كردن يا ضربه زدن روي نماد آن از سيني سيستم باز كنيد.

نماد Screenpresso از سيني سيستمنماد Screenpresso از سيني سيستمسپس، منوي Screenpresso را با يك كليك يا ضربه زدن روي دكمه آچار كوچك از گوشه سمت راست بالا باز كنيد و تنظيمات را انتخاب كنيد.

تنظيمات يك برنامه اسكرين شات گرفتنتنظيمات يك برنامه اسكرين شات گرفتندر پنجره تنظيمات، به برگه Screenshot آن برويد، Print را به عنوان "Action to perform on screenshot" انتخاب كنيد و روي OK كليك يا ضربه بزنيد.

پيكربندي يك برنامه اسكرين شات گرفتن براي ارسال عكس هاي صفحه به طور مستقيم به چاپگرپيكربندي يك برنامه اسكرين شات گرفتن براي ارسال عكس هاي صفحه به طور مستقيم به چاپگراز اين پس، هر بار كه از Screenpresso براي گرفتن اسكرين شات استفاده مي كنيد، بدون هيچ افزودني به چاپگر شما ارسال مي شود.

لينك