وقتي در راهروهاي يك فروشگاه مواد غذايي قدم مي زنيد، مارك هايي را كه مي شناسيد شناسايي مي كنيد و به آنها اينجا كليك كن دسترسي پيدا مي كنيد. آنها داراي برچسب ها، نام ها، رنگ ها و طرح هاي قابل تشخيص هستند.برند خود را رشد دهيد
وقتي در راهروهاي يك فروشگاه مواد غذايي قدم مي زنيد، مارك هايي را كه مي شناسيد شناسايي كرده و به آنها دسترسي پيدا مي كنيد. آنها داراي برچسب ها، نام ها، رنگ ها و طرح هاي قابل تشخيص هستند. آن آشنايي كه شما را به سمت خود مي كشاند، شناخت برند است. محرك بزرگ خرده فروشي هم در فروشگاه ها و هم به صورت آنلاين.
آگاهي از برند در طول زمان توسعه مي يابد زيرا مصرف كننده محصولات را بر اساس دانش قبلي از كالا و رابطه خود با هويت آن برند انتخاب مي كند.
فرآيندرشد يك برند پايدار فرآيندي است كه بايد به طور مداوم توسعه يابد. برندهاي بزرگ يك شبه رشد نمي كنند، زمان مي برند.
همانطور كه نام تجاري خود را رشد مي دهيد، راه هاي خاصي را انتخاب كنيد كه مي خواهيد آن ها را تبليغ كنيد و به طور منظم در آنها نگه داريد. در اينجا چند نكته وجود دارد كه به شما كمك مي كند سازماندهي شده و مشتريان خود را راضي نگه داريد:
يك برنامه رسانه اجتماعي داشته باشيد: هر روز در زمان مشخصي براي هر پلتفرم پست ارسال كنيد. اين ثبات باعث افزايش مخاطبان شما مي شود.از سئو و هشتگ استفاده كنيد: مانند مشتريان خود فكر كنيد. از اصطلاحات و عباراتي كه ممكن است براي جستجوي برند شما استفاده كنند استفاده كنيد.ارسال پيامهاي ايميل منظم: يك ايميل ارسالي هفتگي يا دوهفتهاي ايجاد كنيد تا مشتريان خود را بدون فشار آوردن به صندوق وروديشان بهروز نگه داريد.به طور منظم محتوا را ارائه دهيد: از ارسال يكباره محتواي خود با انتشار آن در بخشهايي در يك برنامه منظم اجتناب كنيد.زمانبندي انتشار كالا: سازماندهي انتشار ماهانه، فصلي يا ششساله به مشتريان شما چيزي ميدهد كه در طول سال منتظر آن باشند.بيرون برويد و چيزهاي جديد را امتحان كنيد: در رويدادهاي جديد شركت كنيد، راه هاي ارتباطي جديدي را راه اندازي كنيد و در اشكال جديد ارتباط مشاركت كنيد.از همه جهات به برند خود نگاه كنيد. مراقبت از مشتريان جديد به همان اندازه مهم است كه به مشتريان موجود رسيدگي كنيد. رشد برند شما يك فرآيند مداوم براي ايجاد آگاهي از برند در ميان مشتريان و همتايان آنها است.
ثبات برند
ما در مورد ايجاد ظاهري براي برند خود صحبت كردهايم، اما چگونه آن ظاهر را به طور مداوم ارائه ميدهيد؟ انتشار محصولات، محتوا و اطلاعاتي كه همگي شبيه به هم هستند، اطمينان حاصل ميكند كه مشتريان برميگردند. برندهايي مانند آديداس و نايك اين كار را واقعاً خوب انجام مي دهند، آنها يك لوگوي سختگيرانه دارند و برند خود را به طور مشابه در همه كانال ها ارائه مي دهند. در اينجا چند نكته وجود دارد كه چگونه به برند شما كمك مي كند تا ثابت بماند:
يك راهنماي برند ايجاد كنيد. اين نشانواره، فونت، رنگها، زبان و موارد ديگر را در خود جاي ميدهد تا اطمينان حاصل شود كه نه تنها با طراحي، بلكه با ارتباطات خود سازگار ميمانيد.محتوايي ايجاد كنيد كه از راهنماي برند شما پيروي كند. يك فيلتر يا طرح طراحي خاص را انتخاب كنيد و به طور مداوم از آن انتخاب ها استفاده كنيد.از تگ بافته شده استفاده كنيد. اقلام شخصي سازي شده مانند تگ ها راهي عالي براي ايجاد حس واقعي در مجموعه اي از پيراهن هاي مختلف با برند شما هستند.دستورالعملهاي لوگوي خود را روشن كنيد و اغلب از لوگوي خود استفاده كنيد.به برندسازي در فرهنگ داخلي خود توجه كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه كاركنان شما نيز با «استانداردهاي برند» زندگي مي كنند!
در اينجا چند نكته در مورد چگونگي رشد برند شما وجود دارد:مشتريان قديمي خود را دنبال كنيد: ايجاد كسب و كار تكراري براي رشد برند شما و ايجاد پيروان وفادار ضروري است.در مورد روندها به روز باشيد: همگام شدن با سبك هاي جديد و روند رسانه هاي اجتماعي نتيجه خواهد داد. حتي ممكن است روند درست را بگيريد و ويروسي شويد!دانش خود را گسترش دهيد: از منابع رايگان آنلاين براي يادگيري نحوه رشد برند خود استفاده كنيد. از پادكست ها گرفته تا ويديوهاي يوتيوب و حتي وبلاگ ها، منابع مفيد زيادي به صورت آنلاين براي ادامه آموزش كسب و كار شما وجود دارد.حامي يك رويداد: با ميزباني يك رويداد آنلاين يا محلي، سر و صدايي در اطراف برند خود ايجاد كنيد.منابع مفيدي براي مشتريان خود ايجاد كنيد. مردم نه تنها به دنبال محصولات مفيد بلكه به دنبال اطلاعات مفيد هستند.از برخي از تكنيك هاي ذكر شده در بالا براي بهبود آگاهي از برند شركت خود استفاده كنيد. به مشتريان خود تجربه اي عالي بدهيد و با گسترش و تكامل برند خود در طول زمان اعتماد آنها را ايجاد كنيد.
- ۲۵ بازديد
- ۰ نظر