مشاغل تی شرت سهم عمده ای در صنعت مد دارند. در سالهای اخیر، با جستجوی مصرفکنندگان برای تیشرتهای منحصربهفردتر، برچسبهای مستقل ده برابر رشد کردهاند. این عمدتا به دلیل رسانه های اجتماعی است که این جایگاه را به نمایش گذاشته و ایده مارک های تی شرت را رایج کرده است. تی شرت های شخصی و سفارشی در حال حاضر رواج دارند و چشم انداز کسب و کارهای مستقل تیشرت روشن است.چاپ عکس روی تیشرت اگر با ایده شروع یک کسب و کار تی شرت دوست داشتید، اکنون می تواند زمان مناسبی برای شروع باشد و این مقاله به شما یک نمای کلی از فرآیندهای درگیر ارائه می دهد.
1. جایگاه خود را پیدا کنید
علاقه مند به ایجاد چه نوع تی شرت هایی هستید؟ چه برندهایی شما را جذب می کنند؟ دلایل شما برای راه اندازی کسب و کار تی شرت چیست؟ خوب است قبل از شروع این سوالات را از خود بپرسید.
تبلیغات
2. یک طرح برند ایجاد کنید و در مورد بازار هدف خود تحقیق کنید
بازاریابی هدف به شما این امکان را می دهد که دلارهای بازاریابی و پیام برند خود را بر روی یک بازار خاص متمرکز کنید که احتمال خرید از شما بیشتر از بازارهای دیگر است. این یک راه بسیار مقرون به صرفه تر، کارآمدتر و موثرتر برای دستیابی به مشتریان بالقوه است.
3. طرح های برند خود را بسازید
شما یا طرح های خود را می سازید یا یک طراح را استخدام می کنید تا آن را برای شما انجام دهد. تی شرت های خنده دار مردانه این روزها در میان مردم بسیار زیاد است. بنابراین بررسی ایدههای طراحی مد روز در آن دسته راه خوبی برای شروع خواهد بود.
4. تهیه کننده تی شرت تهیه کنید
برای تولید هر لباسی با کیفیت، باید از یک تولید کننده لباس معتبر برای کار استفاده کنید. مزیت تولید تی شرت بر خلاف سایر لباس ها این است که فرآیندی سریع و خودکار بدون نیاز به الگوهای پیچیده است. این به شما این امکان را میدهد که در زمانهای کوتاهتر به مقادیر سفارش بیشتری برسید.
5. منبع پارچه خود را تامین کنید
با افزایش نیاز به گزینه های سازگار با محیط زیست و پایدار، انتخاب پارچه تی شرت به سادگی گذشته نیست. پنبه ارگانیک، بامبو، جوت و تنسل گزینههای پایدار محبوبی هستند و هر کدام دارای ویژگیهای متنوعی در کنار ویژگیهای سبز خود از جمله تنفس، مقاومت در برابر چین و چروک و تجزیهپذیری زیستی هستند.
همچنین مهم است که توجه داشته باشید که برخی از مواد با تکنیک های خاص چاپ یا گلدوزی بهتر از سایرین کار می کنند. تی شرت باید به خوبی آویزان شود و نمونه برداری قبل از استفاده از هر پارچه ای در اینجا بسیار مهم است.
مراقب باشید که منبع مطالب خود را از کجا تهیه می کنید، زیرا این امر به تعیین در دسترس بودن آن در طولانی مدت کمک می کند. هیچ چیز بدتر از برندی نیست که مواد استفاده شده در تی شرت های خود را خرد و تغییر دهد، بنابراین شما می خواهید به هر قیمتی از این کار جلوگیری کنید.
6. تکنیک های چاپ را کاوش کنید
چاپ صفحه نمایش
این یک روش چاپ بسیار محبوب است و یک روکش با کیفیت بالا تولید می کند.
طرفداران:
• نسبتاً مقرون به صرفه برای سفارشات عمده
• طرح های چشمگیر ایجاد می کند
• از صفحه نمایش می توان مجددا استفاده کرد
• سازگار با اکثر پارچه ها
• طرح ها بادوام هستند
معایب:
• یک روش کثیف
• به فضای بزرگی نیاز دارد
• برای طرح های پیچیده و چند رنگ نامناسب
چاپ مستقیم به لباس (DTG).
مانند چاپ کاغذ در دفتر، با استفاده از چاپگر و جوهر پارچه با کیفیت عمل می کند. مانند چاپ کاغذ، طرحهای خود را روی رایانه بارگذاری میکنید، سپس آنها را به چاپگر میدهید، که طرحها را روی تیشرت تنظیم میکند.
طرفداران:
• می تواند پیچیده ترین طرح های چند رنگ را چاپ کند
• خیلی سریع
• در فضا صرفه جویی می شود زیرا چاپگرهای DTG معمولاً فشرده هستند
• بدون آشفتگی
• چاپ های نرم و صاف
معایب:
• فقط برای تی شرت های نخی مناسب است
• ماشین های DTG بسیار گران هستند
تصعید رنگ
این روش برای پارچه های سبک به خصوص در جایی که می خواهید طرحی بزرگ چاپ کنید مناسب است. اگرچه برای تولید یک تصعید رنگ هزینه زیادی دارد، طراحی حاصل با وضوح بالا بسیار واضح به نظر می رسد.
طرفداران:
• طرح های فوق العاده نرم و صاف
• چاپ های قابل تنفس
چاپ های با کیفیتی که محو نمی شوند، پوسته نمی شوند یا ترک نمی خورند
معایب:
• چین ها و چین ها، مانند نواحی زیر بغل، به سختی رنگ می شوند
• فقط روی پارچه های پلی استر کار می کند
• بسیار گران قیمت
چاپ حرارتی پرس
با چاپ حرارتی از نوع خاصی از کاغذ برای ساخت طرح های شما استفاده می شود که با استفاده از حرارت و فشار، طرح ها را به تیشرت منتقل می کند. در بیشتر موارد از وینیل به عنوان کاغذ انتقال استفاده می شود و در یک طرف آن چسب و در طرف مقابل یک نوار چسب دار است.
طرفداران:
• نسبتا ساده
• کیفیت عالی تولید می کند
• مناسب برای طرح های پیچیده
معایب:
• آهسته تر از تمام روش های دیگر
• برای پارچه های حساس به حرارت نامناسب
• برای لباس های تیره نامناسب
وینیل انتقال حرارت
در این تکنیک از پارچه مخصوصی استفاده می شود که قبل از انتقال به پارچه با استفاده از پرس حرارتی که می تواند ماشینی یا جعبه آهنی باشد، به اشکال مختلف بریده می شود. برای برش اشکال، به چیزی نیاز داریداد ماشین کریکات. اگر قصد دارید طرح های گرافیکی یا شعارهای کوچک را به ما ارائه دهید، وینیل انتقال حرارت مناسب است.
طرفداران:
• نتایج طولانی مدت
• آسان برای انجام دادن
معایب:
• برای سفارشات بزرگ مناسب نیست
• برای پارچه هایی که به سطوح بالای حرارت حساس هستند نامناسب است
7. یک بسته فناوری برای تولید تی شرت ایجاد کنید
بسته فناوری مجموعهای از برگههای مشخصات است که طرح اولیه طراحی شما را ارائه میکند. این ابزار بسیار مهمی است که در توسعه محصولات پوشاک مورد استفاده قرار میگیرد و اطلاعاتی را برای کارخانه یا واحد نمونهگیری فراهم میکند تا استایل شما را دقیقاً همانطور که طراحی کردهاید بسازد. اگر به درستی انجام شود، یک بسته فناوری باید در زمان و هزینه زیادی هم در نمونه برداری و هم در تولید صرفه جویی کند.
8. در مورد حداقل مقادیر سفارش تصمیم بگیرید
با توجه به نوآوری های تکنولوژیکی، چاپ دیجیتال این امکان را برای مشاغل کوچک فراهم می کند تا دسته های کوچک را در یک زمان تولید کنند. همچنین، روشهای چاپ بر اساس تقاضا یا dropshipping شما را قادر میسازد که لباسها را فقط زمانی که آنها را میفروشید چاپ کنید. این روش به طور کلی گرانتر است، اما شرکتهای کوچک را قادر میسازد تا قبل از انجام سفارشهای بزرگ، پای خود را پیدا کنند.
9. در مورد قیف فروش خود تصمیم بگیرید
آیا قصد دارید تی شرت های خود را به صورت آنلاین، در یک فروشگاه فیزیکی یا شاید هر دو بفروشید؟ هر دو قیف مزایا و چالشهای متفاوتی دارند، بنابراین این موضوع قابل تحقیق است.
10. برند خود را بازاریابی کنید
رشد ارگانیک به محصولی قوی نیاز دارد که مردم درباره آن مثبت صحبت کنند.
شما می خواهید گروهی از مصرف کنندگان را پرورش دهید که مایلند برند تی شرت شما را به جوامع مربوطه خود سوق دهند.
بیشتر بخوانید
1. جایگاه خود را پیدا کنید
علاقه مند به ایجاد چه نوع تی شرت هایی هستید؟ چه برندهایی شما را جذب می کنند؟ دلایل شما برای راه اندازی کسب و کار تی شرت چیست؟ خوب است قبل از شروع این سوالات را از خود بپرسید.
تبلیغات
2. یک طرح برند ایجاد کنید و در مورد بازار هدف خود تحقیق کنید
بازاریابی هدف به شما این امکان را می دهد که دلارهای بازاریابی و پیام برند خود را بر روی یک بازار خاص متمرکز کنید که احتمال خرید از شما بیشتر از بازارهای دیگر است. این یک راه بسیار مقرون به صرفه تر، کارآمدتر و موثرتر برای دستیابی به مشتریان بالقوه است.
3. طرح های برند خود را بسازید
شما یا طرح های خود را می سازید یا یک طراح را استخدام می کنید تا آن را برای شما انجام دهد. تی شرت های خنده دار مردانه این روزها در میان مردم بسیار زیاد است. بنابراین بررسی ایدههای طراحی مد روز در آن دسته راه خوبی برای شروع خواهد بود.
4. تهیه کننده تی شرت تهیه کنید
برای تولید هر لباسی با کیفیت، باید از یک تولید کننده لباس معتبر برای کار استفاده کنید. مزیت تولید تی شرت بر خلاف سایر لباس ها این است که فرآیندی سریع و خودکار بدون نیاز به الگوهای پیچیده است. این به شما این امکان را میدهد که در زمانهای کوتاهتر به مقادیر سفارش بیشتری برسید.
5. منبع پارچه خود را تامین کنید
با افزایش نیاز به گزینه های سازگار با محیط زیست و پایدار، انتخاب پارچه تی شرت به سادگی گذشته نیست. پنبه ارگانیک، بامبو، جوت و تنسل گزینههای پایدار محبوبی هستند و هر کدام دارای ویژگیهای متنوعی در کنار ویژگیهای سبز خود از جمله تنفس، مقاومت در برابر چین و چروک و تجزیهپذیری زیستی هستند.
همچنین مهم است که توجه داشته باشید که برخی از مواد با تکنیک های خاص چاپ یا گلدوزی بهتر از سایرین کار می کنند. تی شرت باید به خوبی آویزان شود و نمونه برداری قبل از استفاده از هر پارچه ای در اینجا بسیار مهم است.
مراقب باشید که منبع مطالب خود را از کجا تهیه می کنید، زیرا این امر به تعیین در دسترس بودن آن در طولانی مدت کمک می کند. هیچ چیز بدتر از برندی نیست که مواد استفاده شده در تی شرت های خود را خرد و تغییر دهد، بنابراین شما می خواهید به هر قیمتی از این کار جلوگیری کنید.
6. تکنیک های چاپ را کاوش کنید
چاپ صفحه نمایش
این یک روش چاپ بسیار محبوب است و یک روکش با کیفیت بالا تولید می کند.
طرفداران:
• نسبتاً مقرون به صرفه برای سفارشات عمده
• طرح های چشمگیر ایجاد می کند
• از صفحه نمایش می توان مجددا استفاده کرد
• سازگار با اکثر پارچه ها
• طرح ها بادوام هستند
معایب:
• یک روش کثیف
• به فضای بزرگی نیاز دارد
• برای طرح های پیچیده و چند رنگ نامناسب
چاپ مستقیم به لباس (DTG).
مانند چاپ کاغذ در دفتر، با استفاده از چاپگر و جوهر پارچه با کیفیت عمل می کند. مانند چاپ کاغذ، طرحهای خود را روی رایانه بارگذاری میکنید، سپس آنها را به چاپگر میدهید، که طرحها را روی تیشرت تنظیم میکند.
طرفداران:
• می تواند پیچیده ترین طرح های چند رنگ را چاپ کند
• خیلی سریع
• در فضا صرفه جویی می شود زیرا چاپگرهای DTG معمولاً فشرده هستند
• بدون آشفتگی
• چاپ های نرم و صاف
معایب:
• فقط برای تی شرت های نخی مناسب است
• ماشین های DTG بسیار گران هستند
تصعید رنگ
این روش برای پارچه های سبک به خصوص در جایی که می خواهید طرحی بزرگ چاپ کنید مناسب است. اگرچه برای تولید یک تصعید رنگ هزینه زیادی دارد، طراحی حاصل با وضوح بالا بسیار واضح به نظر می رسد.
طرفداران:
• طرح های فوق العاده نرم و صاف
• چاپ های قابل تنفس
چاپ های با کیفیتی که محو نمی شوند، پوسته نمی شوند یا ترک نمی خورند
معایب:
• چین ها و چین ها، مانند نواحی زیر بغل، به سختی رنگ می شوند
• فقط روی پارچه های پلی استر کار می کند
• بسیار گران قیمت
چاپ حرارتی پرس
با چاپ حرارتی از نوع خاصی از کاغذ برای ساخت طرح های شما استفاده می شود که با استفاده از حرارت و فشار، طرح ها را به تیشرت منتقل می کند. در بیشتر موارد از وینیل به عنوان کاغذ انتقال استفاده می شود و در یک طرف آن چسب و در طرف مقابل یک نوار چسب دار است.
طرفداران:
• نسبتا ساده
• کیفیت عالی تولید می کند
• مناسب برای طرح های پیچیده
معایب:
• آهسته تر از تمام روش های دیگر
• برای پارچه های حساس به حرارت نامناسب
• برای لباس های تیره نامناسب
وینیل انتقال حرارت
در این تکنیک از پارچه مخصوصی استفاده می شود که قبل از انتقال به پارچه با استفاده از پرس حرارتی که می تواند ماشینی یا جعبه آهنی باشد، به اشکال مختلف بریده می شود. برای برش اشکال، به چیزی نیاز داریداد ماشین کریکات. اگر قصد دارید طرح های گرافیکی یا شعارهای کوچک را به ما ارائه دهید، وینیل انتقال حرارت مناسب است.
طرفداران:
• نتایج طولانی مدت
• آسان برای انجام دادن
معایب:
• برای سفارشات بزرگ مناسب نیست
• برای پارچه هایی که به سطوح بالای حرارت حساس هستند نامناسب است
7. یک بسته فناوری برای تولید تی شرت ایجاد کنید
بسته فناوری مجموعهای از برگههای مشخصات است که طرح اولیه طراحی شما را ارائه میکند. این ابزار بسیار مهمی است که در توسعه محصولات پوشاک مورد استفاده قرار میگیرد و اطلاعاتی را برای کارخانه یا واحد نمونهگیری فراهم میکند تا استایل شما را دقیقاً همانطور که طراحی کردهاید بسازد. اگر به درستی انجام شود، یک بسته فناوری باید در زمان و هزینه زیادی هم در نمونه برداری و هم در تولید صرفه جویی کند.
8. در مورد حداقل مقادیر سفارش تصمیم بگیرید
با توجه به نوآوری های تکنولوژیکی، چاپ دیجیتال این امکان را برای مشاغل کوچک فراهم می کند تا دسته های کوچک را در یک زمان تولید کنند. همچنین، روشهای چاپ بر اساس تقاضا یا dropshipping شما را قادر میسازد که لباسها را فقط زمانی که آنها را میفروشید چاپ کنید. این روش به طور کلی گرانتر است، اما شرکتهای کوچک را قادر میسازد تا قبل از انجام سفارشهای بزرگ، پای خود را پیدا کنند.
9. در مورد قیف فروش خود تصمیم بگیرید
آیا قصد دارید تی شرت های خود را به صورت آنلاین، در یک فروشگاه فیزیکی یا شاید هر دو بفروشید؟ هر دو قیف مزایا و چالشهای متفاوتی دارند، بنابراین این موضوع قابل تحقیق است.
10. برند خود را بازاریابی کنید
رشد ارگانیک به محصولی قوی نیاز دارد که مردم درباره آن مثبت صحبت کنند.
شما می خواهید گروهی از مصرف کنندگان را پرورش دهید که مایلند برند تی شرت شما را به جوامع مربوطه خود سوق دهند.
بیشتر بخوانید
سه شنبه ۲۸ تیر ۰۱ ۰۰:۰۵
- ۱۳ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر