لباسهای انیمه یک طاقچه کوچک اما ناقص در صنعت مد و همچنین یکی از دستههای مورد علاقه شخصی من برای مرور است. تیشرت انیمه برندهای موجود در این جایگاه موفقیت زیادی داشتهاند، اما هنوز شکافهایی در بازار وجود دارد که هنوز باید از آنها استفاده شود، چه شرکتهای ارسالکننده، چه تازهواردها یا شرکتهای فعلی.
روند در پوشاک انیمه
ابتدا، بیایید مروری بر آنچه که در دنیای انیمهها در حال ترند است، انجام دهیم.
اکثر برندهای انیمه در خارج از کشور لباس های خیابانی الهام گرفته از انیمیشن تولید می کنند. برخی از برندها مجوز فروش لباس هایی را دارند که به انیمه خاصی اشاره می کنند، مارک هایی مانند Atsuko و Project Numa. برخی دیگر با محدودیت های صدور مجوز مجبور به ساخت طرح های خود می شوند یا طرح های خود را کاملاً با انتخاب می سازند.
مدت زیادی است که من خودم رسانه های انیمیشن را دنبال نکرده ام، (و کرانچی رول برگه "پرطرفدار" ندارد) اما چیزی که می توان حدس زد این است که برخی از محبوب ترین انیمه هایی که توسط برندهای مد به آنها ارجاع داده می شود ناروتو هستند. ، Dragon Ball Z ، My Hero Academia ، Demon Slayer و Hunter x Hunter.
با حذف فروشگاههای اصلی که مجوزهای مناسبی مانند Forever 21 و Hot Topic را نیز دارند، آتسوکو به عنوان سلطان پوشاک انیمه شناخته میشود. آنها صدها طرح جذاب برای هودیها و تیشرتهایی را میفروشند که به بسیاری از انیمیشنهای مختلف اشاره میکنند، برخلاف تلاش برای ساختن یک برند از ابتدا با طرحهای اصلی.
چگونه هنرمندان انیمه ایفای نقش می کنند
خرید تیشرت انیمه اگر بتوانید مجوز مناسب برای استفاده از شخصیتها و لوگوهای نمایشهای انیمیشن محبوب دریافت کنید، این میتواند بسیار ارزشمند باشد. در غیر این صورت، راه برای ساختن یک برند پوشاک انیمه موفق، استفاده از هنر اصیل و سبک انیمه برای طرح های یونیکس تی شرت و هودی است، سپس از برندسازی و بازاریابی مناسب استفاده کنید.
برخی از برندها مانند Uwumarket و Kaomoji تقریباً به طور کامل به کشف آثار هنرمندان و استفاده از آن برای طراحی لباس خود متکی هستند. از سوی دیگر، برندی مانند توتم «مالک و اداره میشود».
میتوانید هنرمندان را در سایتهایی مانند Fiverr، 99designs یا Carbonmade استخدام کنید. یا اگر مواردی وجود دارد که از اینستاگرام، تیک تاک یا DeviantArt دوست دارید، آنها نیز روی میز هستند. از آنچه من متوجه شده ام، محبوب ترین هنرمندان آنهایی هستند که هنری را منحصر به فرد می سازند. یک مثال می تواند سرجیو گارسیا (@brknsergio در اینستاگرام) باشد. آثار او دارای آمار تعامل چشمگیر در اینستاگرام و آثار هنری انیمیشنی چشمگیرتر است.
شکاف های بازار
نکتهای که برای رقبا و شرکتکنندگان در صحنه لباس انیمه باید به آن توجه کرد این است که تمام برندها بر روی تیشرت و هودی تمرکز میکنند. کت و شلوار کمی وجود دارد، و اکیداً هیچ دامن، شلوار، جین، ژاکت کش باف پشمی یا هر چیز دیگری وجود ندارد. این یک شکاف قابل توجه در بازار است که ارزش آزمایش کردن را دارد.
دو شکاف دیگر که متوجه شدم در همکاری و لباس ورزشی بود. به نظر میرسد از همکاریها در حلقههای برند انیمه استفاده نشده است، که با توجه به اینکه چقدر میتوانند مفید باشند، شرمآور است.
برای لباس های ورزشی، دلیل اینکه هیچ یک از این برندها آن را نمی فروشند این است که صحنه انیمه در ایالات متحده به طور جدایی ناپذیری با صحنه بازی مرتبط است، که به طور سنتی با صحنه سلامت و تناسب اندام مرتبط نیست. با در نظر گرفتن این موضوع، منطقی است که چرا تنها یکی از بسیاری از برندهای انیمه که لباس های ورزشی می فروشند، (Imouri) و حتی آنها فقط یک لباس در این دسته دارند.
این ممکن است نشان دهنده یک تابو بازاریابی باشد، اما همچنین ممکن است نشان دهنده یک فرصت بازاریابی باشد که هنوز کسی از آن استفاده نکرده است. درست مانند این که Element، یک برند لباس اسکیت، هم به اسکیتبوردها و هم علاقهمندان به فضای باز علاقهمند است.
نکته دیگری که باید در مورد این طاقچه بدانید این است که سرورهای Discord واقعاً محبوب هستند. با توجه به اینکه Discord در چند سال گذشته چقدر رشد کرده است و می تواند برای ایجاد جامعه ای حول برند شما موثر باشد و چه تعداد از برندهای اصلی از آن استفاده می کنند، هر ذینفع جدی در پوشاک انیمه باید از این مزیت استفاده کند.
خلاصه
طاقچه لباس انیمه کوچک اما فعال است. او بینش های بازاری است که من در حین تحقیق درباره آن به طور کلی پیدا کردم:
اکثر برندها نمی توانند مجوز انیمه محبوب را دریافت کنند و بنابراین مجبورند طرح های خود را برای لباس های خود بسازند.
استخدام یک هنرمند برای ساختن چند طرح اصیل و جالب برای پیراهن و هودی کافی است تا پای شما در این طاقچه باز شود.
کمبود غافلگیرکنندهای از لباسهای ورزشی، شلوار، دامن، جین و همکاریها در این بخش وجود دارد، که همگی ممکن است نمایانگر فرصتهای بازار باشند.
http://forum.gnsorena.ir/usercp.php?action=editsig
روند در پوشاک انیمه
ابتدا، بیایید مروری بر آنچه که در دنیای انیمهها در حال ترند است، انجام دهیم.
اکثر برندهای انیمه در خارج از کشور لباس های خیابانی الهام گرفته از انیمیشن تولید می کنند. برخی از برندها مجوز فروش لباس هایی را دارند که به انیمه خاصی اشاره می کنند، مارک هایی مانند Atsuko و Project Numa. برخی دیگر با محدودیت های صدور مجوز مجبور به ساخت طرح های خود می شوند یا طرح های خود را کاملاً با انتخاب می سازند.
مدت زیادی است که من خودم رسانه های انیمیشن را دنبال نکرده ام، (و کرانچی رول برگه "پرطرفدار" ندارد) اما چیزی که می توان حدس زد این است که برخی از محبوب ترین انیمه هایی که توسط برندهای مد به آنها ارجاع داده می شود ناروتو هستند. ، Dragon Ball Z ، My Hero Academia ، Demon Slayer و Hunter x Hunter.
با حذف فروشگاههای اصلی که مجوزهای مناسبی مانند Forever 21 و Hot Topic را نیز دارند، آتسوکو به عنوان سلطان پوشاک انیمه شناخته میشود. آنها صدها طرح جذاب برای هودیها و تیشرتهایی را میفروشند که به بسیاری از انیمیشنهای مختلف اشاره میکنند، برخلاف تلاش برای ساختن یک برند از ابتدا با طرحهای اصلی.
چگونه هنرمندان انیمه ایفای نقش می کنند
خرید تیشرت انیمه اگر بتوانید مجوز مناسب برای استفاده از شخصیتها و لوگوهای نمایشهای انیمیشن محبوب دریافت کنید، این میتواند بسیار ارزشمند باشد. در غیر این صورت، راه برای ساختن یک برند پوشاک انیمه موفق، استفاده از هنر اصیل و سبک انیمه برای طرح های یونیکس تی شرت و هودی است، سپس از برندسازی و بازاریابی مناسب استفاده کنید.
برخی از برندها مانند Uwumarket و Kaomoji تقریباً به طور کامل به کشف آثار هنرمندان و استفاده از آن برای طراحی لباس خود متکی هستند. از سوی دیگر، برندی مانند توتم «مالک و اداره میشود».
میتوانید هنرمندان را در سایتهایی مانند Fiverr، 99designs یا Carbonmade استخدام کنید. یا اگر مواردی وجود دارد که از اینستاگرام، تیک تاک یا DeviantArt دوست دارید، آنها نیز روی میز هستند. از آنچه من متوجه شده ام، محبوب ترین هنرمندان آنهایی هستند که هنری را منحصر به فرد می سازند. یک مثال می تواند سرجیو گارسیا (@brknsergio در اینستاگرام) باشد. آثار او دارای آمار تعامل چشمگیر در اینستاگرام و آثار هنری انیمیشنی چشمگیرتر است.
شکاف های بازار
نکتهای که برای رقبا و شرکتکنندگان در صحنه لباس انیمه باید به آن توجه کرد این است که تمام برندها بر روی تیشرت و هودی تمرکز میکنند. کت و شلوار کمی وجود دارد، و اکیداً هیچ دامن، شلوار، جین، ژاکت کش باف پشمی یا هر چیز دیگری وجود ندارد. این یک شکاف قابل توجه در بازار است که ارزش آزمایش کردن را دارد.
دو شکاف دیگر که متوجه شدم در همکاری و لباس ورزشی بود. به نظر میرسد از همکاریها در حلقههای برند انیمه استفاده نشده است، که با توجه به اینکه چقدر میتوانند مفید باشند، شرمآور است.
برای لباس های ورزشی، دلیل اینکه هیچ یک از این برندها آن را نمی فروشند این است که صحنه انیمه در ایالات متحده به طور جدایی ناپذیری با صحنه بازی مرتبط است، که به طور سنتی با صحنه سلامت و تناسب اندام مرتبط نیست. با در نظر گرفتن این موضوع، منطقی است که چرا تنها یکی از بسیاری از برندهای انیمه که لباس های ورزشی می فروشند، (Imouri) و حتی آنها فقط یک لباس در این دسته دارند.
این ممکن است نشان دهنده یک تابو بازاریابی باشد، اما همچنین ممکن است نشان دهنده یک فرصت بازاریابی باشد که هنوز کسی از آن استفاده نکرده است. درست مانند این که Element، یک برند لباس اسکیت، هم به اسکیتبوردها و هم علاقهمندان به فضای باز علاقهمند است.
نکته دیگری که باید در مورد این طاقچه بدانید این است که سرورهای Discord واقعاً محبوب هستند. با توجه به اینکه Discord در چند سال گذشته چقدر رشد کرده است و می تواند برای ایجاد جامعه ای حول برند شما موثر باشد و چه تعداد از برندهای اصلی از آن استفاده می کنند، هر ذینفع جدی در پوشاک انیمه باید از این مزیت استفاده کند.
خلاصه
طاقچه لباس انیمه کوچک اما فعال است. او بینش های بازاری است که من در حین تحقیق درباره آن به طور کلی پیدا کردم:
اکثر برندها نمی توانند مجوز انیمه محبوب را دریافت کنند و بنابراین مجبورند طرح های خود را برای لباس های خود بسازند.
استخدام یک هنرمند برای ساختن چند طرح اصیل و جالب برای پیراهن و هودی کافی است تا پای شما در این طاقچه باز شود.
کمبود غافلگیرکنندهای از لباسهای ورزشی، شلوار، دامن، جین و همکاریها در این بخش وجود دارد، که همگی ممکن است نمایانگر فرصتهای بازار باشند.
شنبه ۰۲ مهر ۰۱ ۲۳:۳۱
- ۱۲ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر