مطمئناً امسال خرید از مدرسه متفاوت خواهد بود. ما روندهای در حال تغییر در خرده فروشی را تجزیه و تحلیل می کنیم و آنچه را که برای این فصل پاییز انتظار داریم ارائه می دهیم.
همانطور که تابستان به پایان می رسد و دنیای مد مجموعه های پاییزی را راه اندازی می کند، مصرف کنندگان و خرده فروشان به طور یکسان این سوال را مطرح می کنند که خریدهای بازگشت به مدرسه (BTS) امسال چگونه خواهد بود. تیشرت بی تی اس بسیاری از والدین هنوز در تاریکی در مورد اینکه آیا مدرسه به صورت مجازی یا در کلاس درس برگزار می شود، تردید دارند. با توجه به عدم اطمینان ناشی از COVID-19، خرده فروشان می دانند که امسال نوع متفاوتی از خرید پشت سر هم در مدرسه خواهد بود. آنها از لباسهای معمولی BTS، مانند شلوار جین، تیشیر و ژاکتها استفاده نمیکنند، و شرطبندی لباسهای خود را روی لباسهای راحتی، لباسهای فعال و سایر اقلام راحت برای پوشیدن در حین «آموزش از راه دور» میگذارند.
BTS Clothing – Activewear همچنان برنده است
طبق گزارش MSN، فروش آنلاین لباسهای فعال در حال افزایش است. به عنوان مثال، شریک ما ASOS گزارش داد که فروش لباس های فعال آن از مارس تا ژوئن 2020 در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته تقریباً دو برابر شده است. این مطابق با دادههای خردهفروشی انبوه ما از پورتال هوش تجاری Fit Intelligence - Fit Analytics است. ما شاهد افزایش 124 درصدی در تبدیل لباسهای فعال در طول همهگیری نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بودیم.
Old Navy هنگام آمادهسازی برای راهاندازی یک مجموعه جدید لباسهای بازگشت به مدرسه که هدفش توئینها بود، از این حقایق دوری نکرد. با توجه به اینکه مجموعه از قبل طراحی شده و در حال تولید است، برای لغو انتشار خیلی دیر شده بود. در عوض، خردهفروش تمرکز خود را بر بازاریابی راحتی و مجموعهای فعال در مجموعه لباسهای BTS خود تغییر داد، زیرا میدانست که آنها بهترین عملکرد را در طول COVID-19 داشتهاند.
تغییرات در رفتار خرید مصرف کننده
این آمار از خرده فروشان بزرگ نشان دهنده تغییر رفتار خریداران در فصل بازگشت به مدرسه است. صحبت هایی در مورد هزینه بی سابقه ای برای بازگشت به مدرسه وجود دارد، اما در زمینه فناوری است. یک کارشناس صنعت در WWD میگوید: نیاز به لباسهای BTS - شلوار جین، یونیفرم، کولهپشتی - به چیزی که در گذشته دیدهایم نزدیک نیست.
کاهش تبدیل لباس های کلیدی BTS
با در نظر گرفتن این موضوع، ما به داده های بیش از 200 شریک خود نگاه کردیم تا شواهدی مبنی بر کاهش تبدیل لباس های BTS مشاهده کنیم. Fit Intelligence ثابت می کند که در موارد کلیدی مانند ژاکت، پیراهن آستین بلند، و شلوار جین کاهش پیوسته ای وجود داشته است. هنگام مقایسه می تا ژوئن 2020 با زمان مشابه سال گذشته، شاهد کاهش قابل توجهی برای هر سه دسته محصول بودیم.
تغییرات در نرخ تبدیل لباس BTS
ژاکت ها و پیراهن های آستین بلند در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته، به ترتیب 21 درصد و 18 درصد کاهش پیدا کردند. تبدیل های جین با کاهش 32 درصدی نسبت به سال گذشته بیشترین تأثیر را داشته است.
به گفته شرکت تحقیقات بازار NPD Group، فروش جین در سه ماه گذشته نسبت به زمان مشابه سال گذشته دو رقمی کاهش یافته است. برندهای جین ممتاز ضربه سخت تری را متحمل می شوند و متوجه کاهش 40 درصدی در همان دوره شده اند.
تفاوت در تبدیل جین برای خرید BTS
تمرکز روی فناوری تغییر می کند
جای تعجب نیست که فروش این لباس های معمولی BTS در سال جاری کاهش یافته است. به نظر می رسد والدین بیشتر بر روی فراهم کردن ابزارهای لازم برای یادگیری موفقیت آمیز در خانه به فرزندان خود متمرکز هستند. آموزش الکترونیکی به فناوری نیاز دارد - لپ تاپ، تبلت، و غیره. این اقلام با قیمت بالا نسبت به لباس های مدرسه در اولویت قرار می گیرند.
خرده فروشان این تغییرات را می شناسند و راه اندازی مجدد خود را به مدرسه تنظیم می کنند. Edited نشان داد که خردهفروشان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 46 درصد لباسهای جدید BTS را برای بچهها از ماه می تا جولای منتشر میکنند. با تغییر قابل توجه در گزینههای پوشاک، انتظار داریم که تقاضا برای لباسهای اصلی کودکان، مانند شلوار جین، همچنان کاهش یابد تا زمانی که مجموعهها با «کلاس درس» جدید هماهنگ شوند.
مشتاقانه منتظر است
از آنجایی که جهان همچنان خود را با تغییراتی که بیماری همه گیر ایجاد کرده است سازگار می کند، خرده فروشی ها یاد می گیرند که با منگنه ها حرکت کنند. درک این موضوع که دستهبندیهای خاص محصولات بهتر از سایرین به فروش میرسند، به برندها این امکان را میدهد تا خرید خود را تنظیم کنند و در یک بازار سخت رقابتی باقی بمانند. Fit Intelligence شناسایی میکند که دستههای راحتی و لباسهای فعال همچنان بهتر از اکثر محصولات به فروش میرسند. شرکای ما به بینش خریدار، محصول و مناسب دسترسی دارند و می توانند استراتژی های خود را در آینده بر اساس این جزئیات تنظیم کنند.
ما خوش شانس هستیم که داده هایی داریم که تصویری از آنچه در حرکت رو به جلو باید انتظار داشته باشیم را ترسیم می کند و همچنان انگشت خود را روی نبض صنعت پوشاک نگه می داریم.
لینک منبع
همانطور که تابستان به پایان می رسد و دنیای مد مجموعه های پاییزی را راه اندازی می کند، مصرف کنندگان و خرده فروشان به طور یکسان این سوال را مطرح می کنند که خریدهای بازگشت به مدرسه (BTS) امسال چگونه خواهد بود. تیشرت بی تی اس بسیاری از والدین هنوز در تاریکی در مورد اینکه آیا مدرسه به صورت مجازی یا در کلاس درس برگزار می شود، تردید دارند. با توجه به عدم اطمینان ناشی از COVID-19، خرده فروشان می دانند که امسال نوع متفاوتی از خرید پشت سر هم در مدرسه خواهد بود. آنها از لباسهای معمولی BTS، مانند شلوار جین، تیشیر و ژاکتها استفاده نمیکنند، و شرطبندی لباسهای خود را روی لباسهای راحتی، لباسهای فعال و سایر اقلام راحت برای پوشیدن در حین «آموزش از راه دور» میگذارند.
BTS Clothing – Activewear همچنان برنده است
طبق گزارش MSN، فروش آنلاین لباسهای فعال در حال افزایش است. به عنوان مثال، شریک ما ASOS گزارش داد که فروش لباس های فعال آن از مارس تا ژوئن 2020 در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته تقریباً دو برابر شده است. این مطابق با دادههای خردهفروشی انبوه ما از پورتال هوش تجاری Fit Intelligence - Fit Analytics است. ما شاهد افزایش 124 درصدی در تبدیل لباسهای فعال در طول همهگیری نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بودیم.
Old Navy هنگام آمادهسازی برای راهاندازی یک مجموعه جدید لباسهای بازگشت به مدرسه که هدفش توئینها بود، از این حقایق دوری نکرد. با توجه به اینکه مجموعه از قبل طراحی شده و در حال تولید است، برای لغو انتشار خیلی دیر شده بود. در عوض، خردهفروش تمرکز خود را بر بازاریابی راحتی و مجموعهای فعال در مجموعه لباسهای BTS خود تغییر داد، زیرا میدانست که آنها بهترین عملکرد را در طول COVID-19 داشتهاند.
تغییرات در رفتار خرید مصرف کننده
این آمار از خرده فروشان بزرگ نشان دهنده تغییر رفتار خریداران در فصل بازگشت به مدرسه است. صحبت هایی در مورد هزینه بی سابقه ای برای بازگشت به مدرسه وجود دارد، اما در زمینه فناوری است. یک کارشناس صنعت در WWD میگوید: نیاز به لباسهای BTS - شلوار جین، یونیفرم، کولهپشتی - به چیزی که در گذشته دیدهایم نزدیک نیست.
کاهش تبدیل لباس های کلیدی BTS
با در نظر گرفتن این موضوع، ما به داده های بیش از 200 شریک خود نگاه کردیم تا شواهدی مبنی بر کاهش تبدیل لباس های BTS مشاهده کنیم. Fit Intelligence ثابت می کند که در موارد کلیدی مانند ژاکت، پیراهن آستین بلند، و شلوار جین کاهش پیوسته ای وجود داشته است. هنگام مقایسه می تا ژوئن 2020 با زمان مشابه سال گذشته، شاهد کاهش قابل توجهی برای هر سه دسته محصول بودیم.
تغییرات در نرخ تبدیل لباس BTS
ژاکت ها و پیراهن های آستین بلند در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته، به ترتیب 21 درصد و 18 درصد کاهش پیدا کردند. تبدیل های جین با کاهش 32 درصدی نسبت به سال گذشته بیشترین تأثیر را داشته است.
به گفته شرکت تحقیقات بازار NPD Group، فروش جین در سه ماه گذشته نسبت به زمان مشابه سال گذشته دو رقمی کاهش یافته است. برندهای جین ممتاز ضربه سخت تری را متحمل می شوند و متوجه کاهش 40 درصدی در همان دوره شده اند.
تفاوت در تبدیل جین برای خرید BTS
تمرکز روی فناوری تغییر می کند
جای تعجب نیست که فروش این لباس های معمولی BTS در سال جاری کاهش یافته است. به نظر می رسد والدین بیشتر بر روی فراهم کردن ابزارهای لازم برای یادگیری موفقیت آمیز در خانه به فرزندان خود متمرکز هستند. آموزش الکترونیکی به فناوری نیاز دارد - لپ تاپ، تبلت، و غیره. این اقلام با قیمت بالا نسبت به لباس های مدرسه در اولویت قرار می گیرند.
خرده فروشان این تغییرات را می شناسند و راه اندازی مجدد خود را به مدرسه تنظیم می کنند. Edited نشان داد که خردهفروشان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 46 درصد لباسهای جدید BTS را برای بچهها از ماه می تا جولای منتشر میکنند. با تغییر قابل توجه در گزینههای پوشاک، انتظار داریم که تقاضا برای لباسهای اصلی کودکان، مانند شلوار جین، همچنان کاهش یابد تا زمانی که مجموعهها با «کلاس درس» جدید هماهنگ شوند.
مشتاقانه منتظر است
از آنجایی که جهان همچنان خود را با تغییراتی که بیماری همه گیر ایجاد کرده است سازگار می کند، خرده فروشی ها یاد می گیرند که با منگنه ها حرکت کنند. درک این موضوع که دستهبندیهای خاص محصولات بهتر از سایرین به فروش میرسند، به برندها این امکان را میدهد تا خرید خود را تنظیم کنند و در یک بازار سخت رقابتی باقی بمانند. Fit Intelligence شناسایی میکند که دستههای راحتی و لباسهای فعال همچنان بهتر از اکثر محصولات به فروش میرسند. شرکای ما به بینش خریدار، محصول و مناسب دسترسی دارند و می توانند استراتژی های خود را در آینده بر اساس این جزئیات تنظیم کنند.
ما خوش شانس هستیم که داده هایی داریم که تصویری از آنچه در حرکت رو به جلو باید انتظار داشته باشیم را ترسیم می کند و همچنان انگشت خود را روی نبض صنعت پوشاک نگه می داریم.
لینک منبع
پنجشنبه ۰۳ شهریور ۰۱ ۲۲:۳۹
- ۱۳ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر