نحوه شروع بازاريابي وابسته براي مبتديان

توليد انواع آپامه ها و سيستم هاي آپامه اي

نحوه شروع بازاريابي وابسته براي مبتديان

اگر نام بازاريابي آنلاين را شنيده ايد، احتمالاً در مورد بازاريابي وابسته نيز شنيده ايد. يكي از شناخته شده ترين و پرسودترين مدل هاي تبليغاتي در اينترنت است. كسب و كارها ميلياردها دلار را صرف بازاريابان وابسته مي كنند كه چاپ عكس روي تيشرت محصولات آنها را تبليغ مي كنند. اگر به شما بگوييم كه شما نيز مي توانيد يك تجارت بازاريابي وابسته راه اندازي كنيد و درآمد خوبي كسب كنيد، چه؟ در اينجا همه چيزهايي است كه بايد در مورد چگونگي راه اندازي يك تجارت بازاريابي وابسته و تبديل شدن به يك بازارياب وابسته موفق بدانيد.
بازاريابي وابستهبازاريابي وابسته چيست؟بازاريابي وابسته نوعي تبليغات است كه در آن بازاريابان وابسته، محصولات يا خدمات يك شركت را در ازاي دريافت كميسيون تبليغ مي كنند. پورسانت بخشي از قيمت فروش است كه معمولاً از 5٪ تا 10٪ متغير است. موفق ترين شركت هاي وابسته ممكن است تا 50 درصد كميسيون دريافت كنند. اين يك سيستم پرداخت به ازاي عملكرد است و هم شركت و هم بازارياب وابسته از آن سود مي برند.
چرا كسي بايد بازاريابي وابسته انجام دهد؟خطر كم است.شروع يك تجارت معمولاً مستلزم سرمايه گذاري مالي قابل توجهي است، چه در محصولات، كاركنان، تجهيزات يا چيزهاي ديگر. اين مورد در مورد بازاريابي وابسته نيست، زيرا تنها چيزي كه نياز داريد دسترسي به اينترنت و يك وب سايت است. شركت هاي وابسته بخش بازاريابي ديجيتال ساخت و فروش يك محصول يا خدمات را انجام مي دهند.
شما مي توانيد از همكاري با چندين شركت درآمد كسب كنيد.فروشندگان معمولي معمولاً از طريق فروش محصولات فقط از يك شركت درآمد كسب مي كنند. شركت هاي وابسته محصولات مختلف شركت ها را تبليغ مي كنند و از هر يك كميسيون دريافت مي كنند. در حالي كه يكي از محصولات آنها در پس زمينه براي آنها درآمد كسب مي كند، آنها مي توانند روي ارائه محصولات اضافي و بهبود استراتژي وابسته خود تمركز كنند.
بازاريابي وابسته چگونه كار مي كند؟يك شركت فروش محصولات يا خدمات به هر بازارياب وابسته يك پيوند منحصر به فرد (پيوند وابسته) مي دهد تا آنها بتوانند رديابي كنند كه چه كسي مسئول فروش است. بازاريابان وابسته معمولاً صاحبان وب سايت، وبلاگ نويسان، وبلاگ نويسان و تأثيرگذاران رسانه هاي اجتماعي هستند. آنها پيوندهاي وابسته را در وب سايت ها، وبلاگ ها، وبلاگ ها و پست هاي رسانه هاي اجتماعي خود به اشتراك مي گذارند، و هر خريدي كه از طريق اين پيوندها انجام شود براي آنها پورسانت دريافت مي كند.
يك پيوند وابسته معمولي به شكل زير است:

هنگامي كه يك خريدار بالقوه روي پيوند وابسته كليك مي كند، دستگاه او فايل كوچكي را كه به عنوان كوكي شناخته مي شود ذخيره مي كند. اين كوكي به تاجر كمك مي كند تا فروش را به بازارياب وابسته صحيح نسبت دهد و شخص مناسب كميسيون را دريافت كند.
يك بازارياب وابسته چقدر مي تواند درآمد داشته باشد؟هيچ پاسخ ساده اي براي اين سوال وجود ندارد. بازاريابي وابسته مي تواند سودآور باشد، اما تخمين ميزان درآمد شما دشوار است. درآمد شما مي تواند از چند صد پوند تا هزاران پوند متغير باشد. درآمدها متفاوت است و به موارد زير بستگي دارد:
آنچه در بازار عرضه مي شودنفوذ بازاريابدسترسي بازاريابزمان صرف شده براي تبليغ محصولاتبا اين حال، يكي از بهترين چيزها در مورد بازاريابي وابسته اين است كه پيوندهاي وابسته شما مي توانند درآمد غيرفعالي براي شما ايجاد كنند.
چگونه مي توانيد يك بازارياب وابسته شويد؟اگر تصميم داريد وارد بازاريابي وابسته شويد، راه طولاني در پيش روي شماست. در اينجا چيزي است كه شما بايد انجام دهيد.
يك پلت فرم را انتخاب كنيدشما مي توانيد بازاريابي وابسته را در پلتفرم هاي مختلف انجام دهيد، اما مطالعات نشان داده است كه وبلاگ ها و كانال هاي يوتيوب موثرترين آنها براي افزايش مخاطب و افزايش فروش وابسته هستند. البته اگر مطالب ارزشمندي را ارسال كنيد كه جلب توجه كند. به همين دليل است كه مراحل بعدي واقعاً مهم هستند.
كانال هاي بازاريابي رسانه هاي اجتماعييك طاقچه را انتخاب كنيديك طاقچه براي پلتفرم وابسته خود انتخاب كنيد. بهتر است چيزي را انتخاب كنيد كه در مورد آن اطلاعات زيادي داريد. شايد شما قبلاً در چيزي متخصص هستيد. اين باعث مي شود كه براي مخاطبان هدف خود منبعي واقعي و قابل اعتماد به نظر برسيد.
محتواي جذاب ايجاد كنيدمحتواي باكيفيتي بسازيد كه براي مخاطب خاصي جذاب باشد و مخاطبان خود را افزايش دهيد. به عنوان مثال، اگر از علاقه مندان به گربه ها هستيد و يك گربه بامزه در خانه داريد، مي توانيد يك وبلاگ در مورد گربه ها راه اندازي كنيد و به دنبال كنندگان خود در مورد مراقبت از بچه گربه ها توصيه كنيد. البته مي توانيد از بيش از يك كانال بازاريابي استفاده كنيد. مردم حيوانات بامزه را دوست دارند، بنابراين مي توانيد يك كانال يوتيوب براي گربه گربه خود نيز ايجاد كنيد.
تحقيقات محصولات وابستهمحصولاتي را در جايگاه خود پيدا كنيد كه ممكن است مخاطبان شما به آنها علاقه مند باشند. اين شانس شما را براي فروش چيزي به آنها و دريافت كميسيون افزايش مي دهد. هميشه از خود بپرسيد كه آيا خوانندگان شما از محصولات وابسته شما سود مي برند يا خير. براي مثال، اگر در حال نوشتن وبلاگي در مورد گربه ها هستيد، تبليغ ماشين هاي چمن زني ممكن است بهترين ايده نباشد. مخاطب هدف شما احتمالاً چندان به آنها اهميت نمي دهد. قبل از اينكه محصول يا خدماتي را به ديگران توصيه كنيد، آن را امتحان كنيد. شما مي خواهيد با مخاطبان خود صادق باشيد و بتوانيد در صورت پرسيدن هر گونه سوال، اطلاعاتي را ارائه دهيد.
برنامه هاي وابسته را تحقيق كنيد و به يكي بپيونديدبرنامه هاي وابسته كه به عنوان شبكه هاي وابسته نيز شناخته مي شوند، پلتفرم هايي هستند كه شركت ها و شركت هاي وابسته را به هم متصل مي كنند. آنها مكانيسم هايي براي شركت ها براي پرداخت به شركت هاي وابسته براي ارجاع مشتريان هستند. وابسته

چند نفر يك تبليغ را مي بينندچند نفر خريد مي كنندتعداد دفعاتي كه يك پيوند وابسته روي آن كليك مي شوددرآمد يك شركت وابستهاينها برخي از برنامه هاي وابسته هستند كه مي توانيد در نظر بگيريد:
همكاران آمازونوابسته كليك بانكشبكه شريك eBayوابسته Shopifyوابسته به CJشبكه وابسته راكوتنآينده وابستهآوانت لينكFlexOffersلينك كانكتورRevenueWireShareASaleمعمولاً يك راهنماي خوش‌آمدگويي در وب‌سايت برنامه‌هاي وابسته وجود دارد، و برخي از اين برنامه‌هاي وابسته حتي يك مدير وابسته را به شما اختصاص مي‌دهند تا به شما در شروع كار كمك كند. براي يافتن برنامه هاي وابسته بيشتر، از موتور جستجويي مانند گوگل يا بينگ استفاده كنيد. تعجب خواهيد كرد كه ببينيد چند نفر آنجا هستند!
همچنين مي‌توانيد با شركتي تماس بگيريد كه داراي يك محصول عالي است كه با آن برخورد مي‌كنيد و ببينيد آيا آنها يك برنامه بازاريابي وابسته ارائه مي‌دهند يا خير. اگر اين كار را نكنند، ممكن است مايل باشند ترتيبي بدهند، مانند ارائه يك كد تبليغاتي ويژه براي به اشتراك گذاشتن با دنبال كنندگان شما.
پيوندهاي وابسته را به محتواي خود اضافه كنيدبعد از اينكه يك برنامه بازاريابي وابسته را انتخاب كرديد و چند شركت شريك را پيدا كرديد، پيوندهاي وابسته را در محتواي خود بگنجانيد، خواه بررسي محصول در يوتيوب، پست هاي وبلاگ، پست هاي اينستاگرام، ايميل ها و غيره باشد. از پيوندهاي وابسته در هر قسمت از محتوا استفاده نكنيد. شما ايجاد مي كنيد بهتر است محتواي آموزشي يا آموزنده خود را با محتواي وابسته تركيب كنيد تا خيلي پرفروش به نظر نرسيد.
سايت خود را بهينه كنيدهنگامي كه سايت يا كانال شما راه اندازي شد، آن را براي موتورهاي جستجو بهينه كنيد تا شانس رتبه خود را افزايش دهيد. اين به جذب كاربران به پلتفرم شما كمك مي كند. بهينه سازي موتور جستجو ممكن است مدتي طول بكشد تا مشخص شود، اما مي توانيد يك متخصص را براي كمك به شما استخدام كنيد.
بهينه سازي موتور جستجونتيجه گيريصنعت بازاريابي وابسته يك صنعت پر رونق است و فرصتي خارق‌العاده براي افرادي كه مهارت‌هاي بازاريابي قوي دارند براي كسب درآمد به عنوان شركت‌هاي وابسته فراهم مي‌كند. يك شركت وابسته يك برنامه وابسته را پيدا مي كند، با شركتي كه متناسب با جايگاه او است وارد يك رابطه وابسته مي شود و محصولات يا خدمات آن را براي ايجاد ترافيك يا سرنخ براي شركت تبليغ مي كند. اين شركت فقط براي ترافيك تبديل شده به فروش به شركت وابسته پرداخت مي كند. ايجاد محتوايي كه براي مخاطبان شما جالب باشد براي موفقيت تجارت بازاريابي وابسته شما بسيار مهم است. محتواي عالي باعث ايجاد اعتماد مي شود و فقط بازارياب هاي معتبر از مزاياي بازاريابي وابسته بهره مند مي شوند.

لينك منبع مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.