نمودار اندازه HTV براي لوگوها

توليد انواع آپامه ها و سيستم هاي آپامه اي

نمودار اندازه HTV براي لوگوها

هنگام قرار دادن لوگو بر روي تي شرت، آستين بلند، شورت و شلوار بايد به چند نكته توجه داشت. اندازه و محل قرارگيري تفاوت زيادي در نحوه ظاهر شدن محصول نهايي ايجاد مي كند.
ما يك راهنماي اندازه‌گيري براي قرار دادن لوگو با استفاده از وينيل انتقال حرارت گردآوري كرده‌ايم و به برخي از سوالات رايجي كه ممكن است در اين مسير برايتان پيش بيايد پاسخ داده‌ايم.
اندازه و محل قرارگيري بسته به نوع لباسي كه روي آن كار مي كنيد متفاوت است، اما اينها فقط برخي از دستورالعمل هاي كلي هستند كه بايد دنبال كنيد.

جلو كامل:
يك لوگو براي انتقال كامل جلو چقدر بايد بزرگ باشد؟
لوگوي جلوي كامل محبوب ترين محل قرارگيري تي شرت ها است. يك قانون بزرگ براي پيدا كردن مركز پيراهن اين است كه آن را از وسط تا كنيد (در امتداد) تا قسمت‌هاي شانه و قسمت پاييني آن را تا كنيد، سپس فشار دهيد.
اين يك چين روي پيراهن باقي مي‌گذارد و به شما كمك بصري مي‌دهد كه بعد از اندازه‌گيري، طرح را در كجا قرار دهيد و همچنين رطوبتي كه ممكن است داشته باشد را از بين ببريد.
بر اساس شيوه‌هاي خودمان، چند سايز پيشنهادي براي پيراهن‌هاي بزرگسال، جوان و نوزاد ارائه كرده‌ايم.

جلوي كاملاندازه پيشنهادي چاپ:
بزرگسالان: 8 تا 13 اينچ عرض
جواني: عرض 6 تا 9.5 اينچ
نوزاد: عرض 3 تا 5.5 اينچ
اندازه پيشنهادي چاپ:
بزرگسالان: 15 اينچ عرض تا 15 اينچ ارتفاع
جواني: 9.5 اينچ عرض
نوزاد: 5.5 اينچ عرض
جبهه كوچك:
يك لوگو براي انتقال كوچك جلو چقدر بايد بزرگ باشد؟
قرار دادن جلوي كوچك روي پيراهن نيز يك درخواست محبوب است. به احتمال زياد مي بينيد كه از اين ها براي طرح ها يا لوگوهاي نيمه قد استفاده مي شود.
مهم است كه مطمئن شويد طرح در مركز پيراهن خيلي پايين نباشد يا براي برخي از زنان روي سينه يا ناحيه شكم باشد.

جلوي كوچكاندازه پيشنهادي چاپ:
عرض 5 تا 7 اينچ
حداكثر اندازه چاپ:
15 اينچ عرض

سينه چپ:
يك لوگو براي انتقال سينه به چپ چقدر بايد بزرگ باشد؟
آرم سمت چپ سينه يك روش كلاسيك و معمولي براي تزئين پيراهن، به خصوص با لوگو است. به طور معمول، لوگوي سمت چپ سينه را روي يك پيراهن براي لوگوي كسب و كار، سازمان، مدرسه و موارد ديگر خواهيد ديد.
بايد مراقب باشيد كه لوگو را خيلي پايين، ناحيه سينه را نپوشانيد يا خيلي سمت چپ در ناحيه زير بغل قرار ندهيد.
اگرچه برخي از لوگوهاي سمت چپ كوچكتر هستند، اما توصيه مي شود كه اين آرم ها نبايد بزرگتر از 4 تا 5 اينچ باشند.
اگر در حال ايجاد پيراهن هاي سفارشي با استفاده از لوگوي سمت چپ براي كارمندان يا كاركنان رويداد هستيد، در زير دستورالعمل هاي اندازه استاندارد وجود دارد كه ممكن است بخواهيد به آنها مراجعه كنيد.

سينه چپاندازه پيشنهادي چاپ:
عرض 2.5 تا 4 اينچ
حداكثر اندازه چاپ:
4 اينچ عرض x 4 اينچ ارتفاع
سينه سمت راست:
يك لوگو براي انتقال قفسه سينه به سمت راست چقدر بايد بزرگ باشد؟
نبايد با لوگوي سمت چپ اشتباه شود، لوگوي سينه سمت راست به اين معني است كه پس از پوشيدن پيراهن، لوگو در سمت راست شما قرار مي گيرد.
مانند قفسه سينه چپ، مطمئن شويد كه لوگو را خيلي پايين يا خيلي دور سمت راست در ناحيه زير بغل قرار ندهيد.
اين قرارگيري مانند لوگوهاي سمت چپ قفسه سينه معمولاً مورد استفاده قرار نمي گيرد، اما به دليل موقعيت غيرمعمول آن، چشم را به خود جلب مي كند.
ما از شما مي خواهيم كه براي هر زماني كه درخواست مي شود آماده باشيد.

سينه راستاندازه پيشنهادي چاپ:
عرض 2.5 تا 4 اينچ
حداكثر اندازه چاپ:
4 اينچ عرض x 4 اينچ ارتفاع
جيب بالا:
يك لوگو براي انتقال از جيب چقدر بايد بزرگ باشد؟
مانند جاي چپ و راست سينه، اندازه جيب بالا مشابه است. اينها بايد درست بالاي دهانه جيب قرار گيرند.
اگر لوگو خيلي كوچك باشد ممكن است قابل خواندن نباشد. اگر خيلي بزرگ باشد، ممكن است به لوگوي زير بغل تبديل شود!

بالاي جيباندازه پيشنهادي چاپ:
عرض 2.5 تا 4 اينچ
حداكثر اندازه چاپ:
4 اينچ عرض x 3 اينچ ارتفاع
روي جيب:
يك لوگو براي انتقال جيبي چقدر بايد باشد؟
در جيب، قرار دادن ها در طول سال ها به طور فزاينده اي محبوب شده اند و بسيار قابل مشاهده هستند كه به شركت ها كمك مي كند تا در معرض ديد قرار بگيرند.
هنگام ايجاد يك انتقال در جيب، مهم است كه مطمئن شويد كه لوگوي كوچكتر از جيب ايجاد نكنيد تا خوانا و از نظر بصري جذاب باشد. از بزرگ كردن لوگو به اندازه اي كه خارج از جيب و روي پيراهن قرار نگيرد خودداري كنيد. اين قرارگيري ها بسيار ساده هستند، فقط مطمئن شويد كه طرح را در مركز جيب قرار دهيد.

در جيباندازه پيشنهادي چاپ:
عرض 3 اينچ
حداكثر اندازه چاپ:
ارتفاع 3.5 اينچ

پشت كامل:
يك لوگو براي انتقال كامل پشت چقدر بايد بزرگ باشد؟
لوگوهاي پشتي كامل روي پيراهن ها بسيار متداول هستند و به دليل ديد زياد راهي عالي براي نشان دادن يك تجارت هستند. اكثر پيراهن هايي كه پشت كامل دارند معمولاً با لوگوي سمت چپ ست مي شوند. لوگوهاي كوچك در جاي دفاع كناري درست به نظر نمي رسند، هر چه بزرگتر، بهتر. اگر به دنبال اضافه كردن يك لوگو، گرافيك يا طرح بزرگتر به يك پيراهن هستيد، قرار دادن پشت كامل راهي براي رفتن است.

پشت كاملاندازه پيشنهادي چاپ:
عرض 8 × 13 اينچ
حداكثر اندازه چاپ:
15 اينچ عرض x 15 اينچ ارتفاع
پچ قفل:
يك لوگو براي انتقال پچ قفل چقدر بايد بزرگ باشد؟
وصله هاي قفسه، همچنين به عنوان چاپ برچسب شناخته مي شوند، براي لوگوهايي كه كوچك و ساده هستند محبوب هستند. اين تكه هاي كوچك روشي ظريف براي نشان دادن يك برند يا شركت هستند.
در تركيب با قسمت جلويي كامل، وسط سينه يا قرار دادن سينه سمت چپ، سايزبندي گاهي اوقات مي تواند بر اساس طرح و نحوه ارتباط آن با پيراهن باشد.
بيشتر اين طرح‌ها كوچك‌تر هستند تا كمتر به چشم بيايند و به شركت‌ها اين امكان را مي‌دهند كه رويكردي كمتر تهاجمي در تبليغات شركت خود داشته باشند.

وصله قفسهاندازه پيشنهادي چاپ:
عرض 1×4 اينچ
شانه راست/چپ آستين كوتاه/بلند:
يك لوگو براي آستين شانه راست و چپ چقدر بايد باشد؟
محل قرارگيري آستين شانه چپ يا راست مي تواند بسته به لوگو يا طرح متفاوت باشد. هنگامي كه مي خواهيد طرح را در مركز قرار دهيد، صاف كردن آستين ها مي تواند كمك زيادي كند.
در صورتي كه طرح پهن است، آن را به صورت افقي تا سرآستين بچينيد تا بهترين ظاهر را داشته باشيد.
نگه داشتن اين آرم ها در مقياس كوچكتر به شما اين امكان را مي دهد كه پيام خود را به شيوه اي مجزا ارسال كنيد. طرح هايي از اين دست در لباس هاي هدايايي به طور فزاينده اي محبوب شده اند، نه لزوما فقط براي كارمندان.

شانه راست/چپ آستين كوتاه/بلنداندازه پيشنهادي چاپ:
عرض 2×4 اينچ
حداكثر اندازه چاپ:
عرض 5.5 اينچ
آستين بلند راست/چپ:
براي انتقال آستين بلند راست/چپ يك لوگو بايد چقدر بزرگ باشد؟
معمولاً وقتي لوگويي را در سمت راست يا چپ يك پيراهن آستين بلند مي بينيد، معمولاً از تركيبي از حروف نازك، بزرگ و يك طلسم تشكيل شده است.
اين بسته به رويكردي كه شما يا مشتري مورد نظر شما آن را ايجاد مي كنيد، مي تواند در هر دو آستين يا در يكي از آنها استفاده شود.
مطمئن شويد كه طرح را تا حد امكان نزديك به خط تاشوي آستين قرار دهيد.

آستين بلند راست/چپاندازه پيشنهادي چاپ:
عرض 2 تا 3 اينچ
طول 10 تا 12 اينچ
حداكثر اندازه چاپ:
3.5 اينچ عرض x 15 اينچ طول

ران راست/چپ:
براي انتقال باسن راست/چپ يك لوگو بايد چقدر بزرگ باشد؟
بسته به اندازه لوگو، لوگوي چپ يا راست متفاوت خواهد بود. طرح‌هاي كوچك‌تر نزديك به جيب به‌طور فزاينده‌اي مد شده‌اند و در برندهاي لباس رايج شده‌اند.
لوگوهاي بلند وقتي به صورت افقي قرار مي گيرند بهترين ظاهر را دارند، در حالي كه آرم هاي پهن تر در حالت عمودي روي شلوار مناسب تر هستند. همين امر در مورد شورت نيز صدق مي كند.

باسن راست/چپاندازه پيشنهادي چاپ:
عرض 3 تا 4 اينچ
حداكثر اندازه چاپ:
عرض 5.5 اينچ
پاي بلند راست/چپ:
براي انتقال پاي بلند راست/چپ يك لوگو بايد چقدر بزرگ باشد؟
لوگوهاي چپ يا راست روي شلوار معمولاً به صورت عمودي با يك آرم بزرگتر قرار مي گيرند، اگرچه به شكل آن بستگي دارد.
آرم بايد به گونه اي باشد كه بتوانيد آن را مستقيم به بالا يا پايين بخوانيد.
گاهي اوقات، لوگويي را مي بينيد كه به اندازه كافي كوچك است كه به صورت افقي روي شلوار قرار مي گيرد، اما اين به اندازه قرار دادن عمودي رايج نيست. محبوب ترين سمت براي يك آرم عمودي استاندارد سمت چپ است.
قرار دادن ترانسفر تا حد امكان نزديك به درز به قرارگيري ايده آل كمك مي كند.

پاي بلند راست/چپاندازه پيشنهادي چاپ:
عرض 3 تا 4 اينچ
طول 10 تا 14 اينچ
حداكثر اندازه چاپ:
5.5 اينچ عرض x 15 اينچ طول
پاي بزرگ راست/چپ
اندازه يك لوگو براي انتقال ساق پاي راست و چپ چقدر بايد باشد؟
متوجه خواهيد شد كه اين اندازه گيري ها به دليل سايز بندي با يك ساق شلوار معمولي تفاوت قابل توجهي دارد. با اين حال، شما از همين روش در نزديكتر كردن ترانسفر به درز استفاده خواهيد كرد. اگرچه ممكن است كاملاً وسط نباشد، اما با پوشيدن شلوار، طرح بهتر به نظر مي رسد.
توجه داشته باشيد كه از آنجايي كه ساق شلوار بزرگ است، مي خواهيد از لوگويي استفاده كنيد كه به اندازه كافي بزرگ و خوانا باشد كه روي شلوار قرار مي گيرد.

پاي راست/چپ بزرگاندازه پيشنهادي چاپ:
عرض 3 تا 4 اينچ
22 اينچ طول
حداكثر اندازه چاپ:
5.5 اينچ عرض x 22 اينچ طول
شورت راست/چپ:
براي انتقال شورت راست/چپ يك لوگو بايد چقدر بزرگ باشد؟
مانند اكثر شورت هاي تيم هاي ورزشي، معمولاً لوگو را در پايين مي بينيد. معمولاً لوگوهايي كه در اينجا قرار مي گيرند بسته به سايز شورت كمي كوچكتر هستند.
يك قانون خوب براي قرار دادن لوگو روي يك شلوارك اين است كه آرم را تا لبه پاييني قرار دهيد.
ديدن هر دو طرف شورت با استفاده از لوگو و طرف ديگر با استفاده از طرح تزئين شده بسيار محبوب است.

شورت راست/چپاندازه پيشنهادي چاپ:
عرض 3 تا 4 اينچ
حداكثر اندازه چاپ:
عرض 5.5 اينچ

ساير سوالات متداول:چرا اندازه مهم است؟
هنگام كار با لوگوها و نحوه قرار دادن آنها روي پيراهن يا شلوار، مهم است كه آنها را در اندازه مناسب بسازيد.
اگر انتقال شما خيلي كوچك باشد، محصول نهايي غيرحرفه اي و غيرجذاب به نظر مي رسد. اگر كسب‌وكاري مي‌خواهد اثري ماندگار ايجاد كند، از اين روش استفاده نمي‌شود.
از طرف ديگر، اگر انتقال بزرگ باشد، به نظر ديگران مي رسد كه پارچه با اندازه اشتباه خريداري و استفاده شده است.
اگر براي بررسي دوبار اندازه لوگوها و وينيل وقت نگذاريد، ممكن است مشتريان را دور كنيد و براي كسب و كار خود شهرت بدي ايجاد كنيد.
در مورد آن فكر كنيد، شما از همان اندازه لوگو و وينيل روي لباس نوزاد استفاده نمي كنيد كه در تي شرت XL بزرگسالان استفاده مي كنيد.
 
اگر اندازه را كمي كوچك كنيد، چند لوگوي ديگر مي توانيد در انتقال دريافت كنيد؟
اگر لباس‌هاي سفارشي را به صورت انبوه توليد مي‌كنيد، ممكن است بخواهيد از هدر رفتن وينيل براي چاپ يك لوگو در يك زمان اجتناب كنيد. يك راه خوب براي دور زدن اين موضوع اين است كه آرم ها را كمي كوچك كنيد تا چندين در يك صفحه قرار بگيرند.
بسته به اندازه وينيلي كه استفاده مي كنيد، تعيين مي كند كه چند لوگوي ديگر مي توانيد به ورق اضافه كنيد.
به ياد داشته باشيد، شما نمي خواهيد لوگوها را به ميزان قابل توجهي كوچكتر كنيد، فقط به اندازه اي است كه همچنان نتايج حرفه اي داشته باشيد و در عين حال بيشترين استفاده را از وينيل ببريد.

منبع : اينجا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.