داستان موفقيت شماره 3 - ArteCita ]چاپ هودي

توليد انواع آپامه ها و سيستم هاي آپامه اي

داستان موفقيت شماره 3 - ArteCita ]چاپ هودي

بازگشت بزرگ دسته داستان موفقيت ما، اين بار با مصاحبه اوليويه، مدير فروشگاه ArteCita.

پرتره سازندگان: قسمت سوم

پس از چند ماه وقفه، كليك كنيد ما بسيار هيجان‌زده هستيم كه مجموعه پرتره‌هاي طراحان خود را از سر بگيريم. تنوع سبك‌هاي زيبايي‌شناختي و تعهداتي كه T-Partners ما نشان مي‌دهند، باعث مي‌شود كه ما به ماجراجويي Print On Demand افتخار كنيم. بدون اينكه بخواهيم ملودراماتيك باشيم، واضح است كه هيچ چيز زيباتر از اين نيست كه بدانيم به بسياري از طراحان با استعداد فرصت ابراز وجود داده شده است.
بيش از هر زمان ديگري، ما مي خواهيم شما را نوازش كنيم و از شما تشكر كنيم. بنابراين چه راهي بهتر از مصاحبه براي اينكه شما را در كانون توجه قرار دهد (كه شايسته است؟)
امروز، با دادن زمين به مغازه‌اي با ارزش‌هاي اخلاقي و زيست‌محيطي قوي، كه توسط T-Partners قديمي اداره مي‌شود، به مسير برگشتيم: بدون هيچ مقدمه‌اي، با Olivier از Artecita آشنا شويد.
چاپ در صورت تقاضا با T-Pop.قبل از هر چيز مي توانيد از خودتان برايمان بگوييد؟ چه كسي تيم ArteCita را تشكيل مي دهد؟
نام من اوليويه است، من 54 سال دارم و ArteCita.com را با Ludivine مديريت مي كنم كه از من حمايت مي كند اما در بخش عملياتي دخالت ندارد.
قبل از ايجاد و مديريت وب سايت هاي تجارت الكترونيك، من مدير فروش يك شركت آمريكايي بودم كه قطعات الكترونيكي طراحي مي كرد. بنابراين من از سيليكون ولي به يك تجارت فوق العاده محلي رفتم: در خانه!
پس از خروج فرزندانمان از لانه خانواده، ما به اين سمت رفتيم. سپس به مدرسه (HEC) بازگشتم تا در مورد كارآفريني بياموزم و كسب و كار كوچك خود را راه اندازي كنم. استاندارد زندگي من به وضوح تغيير كرده است، اما كيفيت زندگي من نيز تغيير كرده است. 6 سال پس از ايجاد ArteCita، من از اين انتخاب پشيمان نيستم. برعكس، من هر روز شانسي را كه براي ايجاد اين تغيير داشتم اندازه مي‌گيرم.
از تاريخچه ArteCita برايمان بگوييد. برند شما چه زماني متولد شد؟ چرا اين اتفاق افتاد؟
ArteCita در سال 2014 ايجاد شد. اين ايده در طول دوره كارآموزي در ايالات متحده در طول تحصيل در HEC به ذهنم رسيد.
مفهوم اين بود كه مسابقه بين هنرمندان پيشنهاد شود و جامعه به آثار مورد علاقه آنها راي دهد. سپس اين خلاقيت (طراحي گرافيكي يا عكس) روي لباس‌هاي پنبه‌اي ارگانيك يا ساير ساپورت‌هاي سازگار با محيط زيست چاپ شد.
خيلي زود متوجه شدم كه ايجاد اين انجمن و متحرك سازي آن براي من يك چالش بزرگ است. بنابراين تصميم گرفتم مدل را تغيير دهم و طرح هايي را از هنرمندان بخرم يا خودم آنها را بسازم.
در آن زمان روي يك چاپگر ديجيتال سرمايه گذاري كردم كه با آن هر روز در گاراژم چاپ مي كردم و هر روز بسته هايم را مي فرستادم. اين قبل از كشف POD و به طور خاص تر T-POP بود.
چه كسي طرح هاي شما را تصور مي كند؟ مرحله خلاقيت كارتان را براي ما توضيح دهيد.
من و لوديوين از سرگرداني هاي مجازي خود در شبكه و همچنين در "زندگي واقعي" و به ويژه در تظاهرات آب و هوايي كه يكي از "مبارزات" ما است، الهام مي گيريم.
اين در واقع يك موضوع فوري است اينجا كه قبل از اينكه خيلي دير شود به تغييرات آب و هوا بپردازيم.
چرا مدل Print on Demand و به طور خاص T-Pop را انتخاب كرديد؟
همانطور كه قبلاً گفته شد، ما كارگاه خود را در گاراژ خود داشتيم و تقريباً تمام سفارشات خود را خودمان چاپ مي كرديم. اين بديهي است كه مدل كسب و كار بهتري به ما داد، اما با افزايش مقادير، زمان بيشتري را در گاراژ مي گذرانديم، كه بخش مورد علاقه ما در تجارت نبود. اين البته به ضرر ارتباطات بود، اما بالاتر از همه خلقت، يكي از علايق مشترك ما بود.
آن زمان بود كه POD و به خصوص T-POP را كشف كردم. اين راهي است براي برون سپاري بخشي از كار كه زمان زيادي از ما مي گرفت، در حالي كه به ارزش هاي خود وفادار مي مانديم. چيزي كه ما به خصوص در مورد T-POP دوست داشتيم، جدا از سادگي رابط، خدمات واقعاً باورنكردني به مشتري و رويكرد "ساخت فرانسه"، ارزش هاي زيست محيطي آنها بود. تقريباً تمام مواد و همچنين بسته بندي، سازگار با محيط زيست هستند. من فكر مي كنم آنها حتي در مرحله دريافت گواهينامه GOTS هستند. آدم هاي زيبا، با ارزش هاي زيبا!

علاوه بر POD، مي توانيد انواع ديگر محصولاتي كه مي فروشيد را توضيح دهيد؟
در ArteCita، ما به طور انحصاري اقلام POD را مي فروشيم. همانطور كه قبلا ذكر شد، ما قبلاً چاپخانه خود را داشتيم و سفارشات را مستقيماً ارسال مي كرديم. ما اين فعاليت را متوقف كرده ايم تا همه چيز را به POD تغيير دهيم و بيشتر بر بازاريابي و ساير فعاليت هاي خود تمركز كنيم.
چگونه با نام تجاري خود ارتباط برقرار مي كنيد؟
ارتباطات به وضوح حوزه اي است كه بايد در آن پيشرفت كنيم. اين اكنون به لطف زمان آزاد شده با انتقال به POD آسان تر است. ما در شبكه هاي اجتماعي (فيس بوك، اينستاگرام و پينترست) ارتباط برقرار مي كنيم و خبرنامه هاي منظمي را براي مشتريان خود ارسال مي كنيم. ما در فيس بوك، گوگل يا هيچ رسانه ديگري تبليغ نمي كنيم، اما احتمالاً اين يك كانال ارتباطي است كه حتي اگر ترجيح مي دهيم بدون آن آگاهي كسب كنيم، نمي توانيم از آن اجتناب كنيم.
ارتباطات يك حرفه واقعي است و ما در نظر داريم با آژانسي كه كارش است همراه شويم. اما حتي پس از آن، ارزش هاي آژانس بخشي از معيارهاي انتخاب ما خواهد بود.
شما ArteCita را يك برند متعهد توصيف مي كنيد: اين به چه معناست؟
در واقع، ارزش هاي وب سايت ArteCita نيز متعلق به ما است: حفاظت از محيط زيست و دفاع از اهداف حيواني. #انقلاب سبز نيز اين تعهد را خلاصه مي كند. مطابق با اين ارزش ها، ما فقط اقلام سازگار با محيط زيست (پنبه ارگانيك يا مواد بازيافتي) را ارائه مي دهيم كه اكثر آنها از برچسب PETA نيز بهره مند هستند كه تضمين مي كند هيچ آزمايشي روي حيوانات انجام نشده است.
علاوه بر اين، ما شعارهاي سازگار با محيط زيست و خنده دار (يا حداقل آنهايي كه ما را به خنده مي اندازند) ايجاد مي كنيم كه اغلب بر روي مقالات خود چاپ مي كنيم. اين راهي است كه ما ارزش هاي خود را به معناي اصلي خود حمل كنيم و آنها را در بين مردم "گسترش" دهيم.
ما مي دانيم كه برخي از شعارها مي توانند تكان دهنده باشند: به عنوان مثال "Stop Fucking Sea Your Sea" براي ما مشكلاتي ايجاد كرده است ، اما گاهي اوقات براي افزايش آگاهي بايد (كمي) شوك بزنيد ... ما يك صفحه در سايت ايجاد كرده ايم كه همه چيز را به همراه دارد. شعارهاي مورد علاقه و ما هر هفته شعارهاي جديدي ايجاد مي كنيم. حتي امكان دانلود پوسترها براي استفاده از آنها در طول تظاهرات وجود دارد (يا مي توانيد به سادگي از آنها به عنوان الهام استفاده كنيد). هر چه تعداد افراد حامل پيام بيشتر باشد، علت پيشرفت بيشتري خواهد داشت. ما همچنين سعي مي كنيم براي افزايش آگاهي در مورد شرايط اضطراري آب و هوا، مقالات عميقي در وبلاگ خود بنويسيم.
در نهايت به اين فكر مي كنيم كه چگونه با پس دادن بخشي از گردش مالي خود از انجمن ها حمايت كنيم. اين بديهي است كه تأثير اقتصادي دارد كه مي تواند براي ساختار كوچك ما «بي ثبات كننده» باشد. در سطح شخصي، ما فعالان محيط زيست متعهد هستيم و همچنين مي خواهيم از طريق شركت خود، پس از توسعه، كارهاي بيشتري انجام دهيم.
به موازات آن، آيا روي سايت هاي تجارت الكترونيك ديگري كار مي كنيد؟
همچنين سايت POD ديگري را با مشاركت T-POP راه اندازي كرديم.
اين Cadeaux-Positifs.com است كه اقلام چاپي شخصي‌سازي شده‌اي را ارائه مي‌كند كه مي‌توانند با پيام‌هاي مثبت سفارشي شوند. در نهايت، ما به تازگي Mets ta Capuche را ايجاد كرده‌ايم، كه هنوز با T-POP (شما تيم برنده را تغيير نمي‌دهيد)، كه هودي‌ها و لباس‌هايي را با پيام (و حتي گاهي اوقات كدگذاري شده...) ارائه مي‌دهد. سايت بسيار جديد است اما اميدواريم به سرعت توسعه يابد و محصولات جديد اعلام شده توسط T-POP به ما كمك كند.
امروز از اين سالهاي اول زندگي راضي هستيد؟ ارزيابي شما از تجربه خود چيست؟
بنابراين كمي بيش از 6 سال از تاسيس ArteCita مي گذرد و ما از انتخابي كه انجام داديم بسيار خوشحاليم. زندگي ما تغيير كرده و بالاخره مي توانيم به كارمان كه برايمان ضروري است، معنا بدهيم. متاسفانه چالش ما همچنان اقتصادي است. براي انجام تمام پروژه هاي خود و همچنين براي اطمينان از پايداري شركت كه شكننده باقي مانده است، بايد بيشتر شناخته شويم.
بنابراين ما واقعاً روي شما حساب مي كنيم كه در حساب هاي فيس بوك، اينستاگرام و پينترست ما مشترك شويد و پست هايي را كه با شما صحبت مي كنند به اشتراك بگذاريد.
اين يك حركت كوچك براي همه است اما براي ما مهم است. پس ما روي شما حساب مي كنيم و شما مي توانيد روي ما و تعهد ما حساب كنيد.

اين قسمت سوم از دسته داستان موفقيت ما به پايان مي رسد. ما اميدواريم كه اين مصاحبه مقدار خوبي از الهام و انگيزه را براي پيگيري و حمايت از اهدافي كه به آنها اهميت مي دهيد به شما داده باشد.
يك تشكر بزرگ از اوليويه براي اينكه وقت خود را براي پاسخگويي به سؤالات ما بسيار جدي و براي وفاداري خود در طول اين سالهاي زيباي همكاري صرف كرد!

 سايت منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.